PHARMACERIS T

1. Data: 2003-06-20 18:12:26

Temat: PHARMACERIS T
Od: " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy któraś z was używała może kosmetyków z tej serii i może coś o niej
powiedzieć? Czy działa tak jak zapewnia producent? Szczególnie zależy mi na
opini na temat: pianki do mycia twarzy i Octopirox-krem kuracja dla cery
łojotokowej.
Z góry dziękuje.

1. Data: 2003-06-21 08:56:42

Temat: Re: PHARMACERIS T
Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> opini na temat: pianki do mycia twarzy i Octopirox-krem kuracja dla cery
> łojotokowej.

Na temat Octopiroxu pisalam niedawno - pszukaj w archiwum.
Jest naprawde super

Kaska

1. Data: 2003-06-21 11:23:04

Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

> [...]
na
> opini na temat: pianki do mycia twarzy i Octopirox-krem kuracja dla cery
[...]

Kupilam i jedno, i drugie. O kremiku jeszcze nic nie moge powiedziec, bo nie
zdazylam uzyc (koncze inny kremik), ale dwa razy mylam buzke pianka i bylam
bardzo mile zaskoczona.
Cera gladziutka, delikatna i bez podraznien, doslownie jak u niemowlaczka
:))) Chyba troszke matuje, choc nie jest to raczej efekt na caly dzien,
ladnie sciaga, ale bez przesady, bo buzka jest mieciutka i jakby nawilzona,
a na tym mi zalezy, bo cere mam tlusta, ale odwodniona troszke. Az nie
chcialo mi sie na nia nic nakladac, taka bylam zachwycona. Dla mnie lepsza
niz troszke tanszy niebieski zel Garnier "Czysta skora", ktory jest
ostrzejszy i bardziej wysusza - chyba na dluzsza mete za bardzo. Na
pierwszy rzut oka - genialna, ale zobaczymy, gdy bede uzywac jej dluzej.
Pozdrawiam
Misia

[spam] słońce+ochrona= zdrowe wakacje
-40% w Yves Rocher
krem do twarzy
[Gdansk] Szukam fryzjera/-ki z pomyslami
Polecam - Cytrusow zel odswiezajacy do stop AVON