PIERWSZY RAZ...

1. Data: 2008-05-27 03:08:27

Temat: PIERWSZY RAZ...
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos się tutaj zna na ptaszęciach? Ornitolog znaczy się jest?
Od parunastu dni słyszę w pobliżu dziwnego ptaka - jakby kukanie,
ale nie kukułcze. Takie sekwencje kuk-kuk-kuk kuk-kuk kuk-kuk-kuk kuk-
kuk-kuk, raz zaczyna od dwóch kuknięć, raz od trzech. Dziwaczne dla
mnie, bo jeszcze nigdy nie słyszałem czegoś takiego.

2. Data: 2008-05-27 06:56:33

Temat: Re: PIERWSZY RAZ...
Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 May 2008, Panslavista wrote:

> [...]
> kuk-kuk, raz zaczyna od dwóch kuknięć, raz od trzech. Dziwaczne dla
> mnie, bo jeszcze nigdy nie słyszałem czegoś takiego.

Rozszyfrowałem to jako O M O O.

Pozdr.
D.P.

3. Data: 2008-05-27 07:08:34

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" <d...@d...abc.com.pl> wrote in message
pl...
> [...]

> kuk-kuk, raz zaczyna od dwóch kuknięć, raz od trzech. Dziwaczne dla
> mnie, bo jeszcze nigdy nie słyszałem czegoś takiego.

Morsem sie bawiłem... kiedyś.

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> To puchacz, tylko od Czech musiał przylecieć, bo nasze to hukają.
> Albo sam Ornitolog sobie jaja robi.

Puchacze znam - gnieżdzą się tu od 30 lat, nawet kiedyś złapałem młodego -
podczas nauki lotu wylądował na ziemi, szpony długości moich palców -
napuchany robił wrażenie, ale w rekach kupa pierza. Przyniosłem go do domu -
siedział na kiju od szczotki, gdy się ściemniło wyleciał przez okno -
rodzice, gdy go łapałem, poszczekiwali strasząc mnie, ale na dole byłby padł
ofiara kotów albo psów. Sam się zastanawiałem, czy nie puchacz, ale przez
trzydzieści lat słyszałem inne odglosy...

Parę dni temu łoś chodził tutaj, możliwe, że to ten, który zawędrował do
Warszawy. Łosie często tu spacerowały na zboża - oziminy.

4. Data: 2008-05-29 06:43:38

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 05:08, Panslavista <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> kuk-kuk, raz zaczyna od dwóch kuknięć, raz od trzech. Dziwaczne dla
> mnie, bo jeszcze nigdy nie słyszałem czegoś takiego.

Już wiem, to jest dudek.

Chude (wąskie) drzewka?
tulipany chore
Dzikie rarytasy