jodła koreańska

1. Data: 2008-05-27 07:36:02

Temat: jodła koreańska
Od: jerry <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałbym wsadzić przed domem jodłę koreańską. Grunt mam raczej
piaszczysty, na niego nawieziona warstwa 30 cm ziemi spod lasu iglastego
(kopali staw). Teren przed południem zacieniony, po południu (od ok 13)
słoneczny. Planuję wsadzić jodłę o wys ok 1 m, zdrową, gęstą z
widocznymi młodymi pędami. Jak przygotować pod nią grunt? - jakieś
specjalne zabiegi w stylu - kwaśny torf, ziemia do iglaków? Na wierzch
rzecz jasna wysypię korę sosnową.

P.S
Dookoła chcę wsadzić azalie japońskie, ponoć także lubią glebę kwaśną.

Będę wdzięczny za wszelkie rady w temacie.