Strona główna Grupy pl.sci.medycyna PILNE !!!!! Kto może byc dawcą krwi? Jakie warunki trzeba spełnić ? !!!!!! Re: PILNE !!!!! Kto może byc dawcą krwi? Jakie warunki trzeba spełnić ? !!!!!!

Re: PILNE !!!!! Kto może byc dawcą krwi? Jakie warunki trzeba spełnić ? !!!!!!

From: "kowal" <k...@z...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: PILNE !!!!! Kto może byc dawcą krwi? Jakie warunki trzeba spełnić ?
!!!!!!
Date: Sat, 25 Oct 2003 12:52:47 +0200

> Jakbys miala jakies szczegolwe pytania to slij. Ja niestety mieszkam w
> Berlinie wiec nie moge wpasc oddac dla Twojej Babci krwi.
> Aha no i warto, zeby ktorys z dawca mial odpowiednia grupe krwi, tzn.
> taka ktora mozna przetoczyc Babci.

Niestety wyglada na to, ze nikt w rodzinie nie ma takiej samej grupy krwi.
Babcia jest A-, a cala reszta osób ma A +, AB-, 0+ . W stacji powiedzieli,
ze to nie ma wiekszego znaczenia. Wlasciwie liczy sie ilosc. Mamy 5 osób
chetnych do oddania krwi, z czego 4 moga na pewno oddac. Niestety akurat ja
sie nie nadaje, bo od tygodnia walcze z wredna infekcja bez wiekszego
rezultatu. Bede dopiero mogla oddac jak sie wylecze. Tej krwi nie jest tak
duzo potrzebnej. Tylko 1 litr a taka ilosc osób bedzie w stanie oddac prawie
2 litry. Moze w ten sposób zostanie tez dla kogos innego.

Chcialam podziekowac wszystkim za przeslane informacje.

Pozdrawiam

Magdalena