PKWL

1. Data: 2002-06-09 16:56:09

Temat: PKWL
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem Wam tylko napisać ,że miła gościna, dużo wrażeń .
Ja tylko mądrze kiwałem głową i czasem mruczałem "aha" ;-)
Córka kiwała też głową i po wyjeździe powiedziała : "te iglaczki nawet mogą
być " ;-)) Jak to kobiecie - najbardziej podobały się kwiatki , płatki ,
lilie no i oczywiście tulipanowiec ( gdyby jeszcze miał czerwone tulipany to
by była zachwycona ;-P) .
A na poważnie to wielkie dzięki za gościnę . Kolekcje imponujące . Niektóre
tak nisko ,że trzeba się schylać aby dojrzeć rośliny . Zalew łaciny taki,że
teraz przez trzy dni będę się zastanawiał jak jodły się nazywają ;-)))
No i udało mi się zaskoczyć gospodarza prezentem -dwoma roślinkami ,których
podobno nie miał - chyba ,że przez grzeczność tak mówił .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

2. Data: 2002-06-10 18:21:15

Temat: Re: PKWL
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko napisz jszcze gdzie byles. Z opisu ">tak nisko ,że trzeba się schylać
aby dojrzeć ro?liny " wnioskuję, że yu Bogusława R. :-))

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2002-06-10 19:05:53

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Too old...

> [...]
>podobno nie miał - chyba ,że przez grzeczność tak mówił .

>J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek

A co oznacza PKWL.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

4. Data: 2002-06-10 19:17:59

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Rafal Wolski

>Tylko napisz jszcze gdzie byles. Z opisu ">tak nisko ,że trzeba się schylać
>aby dojrzeć ro?liny " wnioskuję, że yu Bogusława R. :-))

>Pozdrawiam.
>Rafal Wolski

Ja tez jestem ciekaw kto jeszcze uprawia takie mini rosliny.:-))

5. Data: 2002-06-10 20:54:29

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał >
> A co oznacza PKWL

Uwaga ...Zgaduję
Park Krajobrazowy Wzniesień Lódzkich (:-)))
Co wygrałam ???

Pozdrawiam - Jagoda

6. Data: 2002-06-10 21:10:15

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

Użytkownik Bogusław Radzimierski w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał >

>Uwaga ...Zgaduję
>Park Krajobrazowy Wzniesień Lódzkich (:-)))
>Co wygrałam ???

>Pozdrawiam - Jagoda

Alez ja nie wiem co autor mial na mysli:-))
Sugerujesz ze byl u Rafala :-))

7. Data: 2002-06-10 21:18:19

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

> [...]
grup dyskusyjnych napisał >

>Uwaga ...Zgaduję
>Park Krajobrazowy Wzniesień Lódzkich (:-)))

Krzysztofie Ch. jesli to miales na mysli, to nagroda dla Jagody musi byc z
najwyzszej polki:-))
Co Ty teraz biedaku zrobisz :-)))))
Pozdrawiam,Boguslaw Radzimierski nieswiadomy intencji autora :-))

8. Data: 2002-06-11 08:25:12

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))) Nic, bo to jest Polski Komitet Współpracy Leśników

9. Data: 2002-06-11 19:23:01

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEDBCDAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> [...]
> najwyzszej polki:-))
> Co Ty teraz biedaku zrobisz :-)))))
> Pozdrawiam,Boguslaw Radzimierski nieswiadomy intencji autora :-))

Oczywiście Jagoda ma rację .
Intencje są i były szczere .
Co do nagrody - nie ja ją obiecywałem ,ale co tam .;-)) :
Może być barwinek ????Fioletowy ?

10. Data: 2002-06-11 19:25:34

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:ae4cb8$lru$1@news.tpi.pl...

> :-))) Nic, bo to jest Polski Komitet Współpracy Leśników

Pudło .
Jagoda oczywiście ma rację .
A :
"Leśnicy wszystkich krajów łączcie się ."

nawadnianie (pompa)
nawadnianie (pompa)
Mech na trawniku
BONSAI - klon palmowy