Re: PLEASE!

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: PLEASE!
Date: Sun, 15 Nov 2020 15:00:42 +0000

W dniu 13/11/2020 o 19:33, FEniks pisze:

> Ciekawe, czy te będą wystarczające, chyba nie niemieckie.
>
> Wprawdzie sprzed ok. 3 tygodni, ale to o wiele aktualniejsze dane niż te
> sprzed ~pół roku:
>
> https://www.money.pl/gospodarka/akt-zgonu-za-aktem-z
gonu-polakow-umiera-rekordowo-duzo-6568771565054656a
.html

> Ewa

za pozno, na wszystko jest juz za pozno, to co powiedziala Gorniak jest
prawda, a to ze ujela to na swoj sposob, no coz, wyrazila dokladnie te
sama prawde, pandemia to bylaby fikcja ale jest w naszym zyciu, pokusze
sie o stwierdzenie ze czytalas Dzume Camus

--
gazebo