WYSMAROWAŁAM ZAŻALENIE

31. Data: 2005-12-11 20:25:03

Temat: Re: PO POPRAWKACH
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote in message
news:dni1pv$7cd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zgadzam sie i to właśnie powinno byc podniesione podczas rozmowy z
> dyrektorem, zamiast tego pisma.

tez jestem za rozmowa najpierw. pismo pozniej jesli to nie pomoze, i wtedy
z kopia gzdies tam.

iwon(k)a

32. Data: 2005-12-11 20:26:02

Od: "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira z adresu <c...@-...pl> wymodził(a) :

> Żadne zamiast. Jak trzeba odpowiedzieć pisemnie i się
> pod tym osobiście podpisać, to się człowiek znacznie
> solidniej zastanawia nad treścią odpowiedzi, niż kiedy
> pytania i zarzuty padają w rozmowie.

Problem w tym, ze nie trzeba. Eulalka łagodniej zbada grunt podczas rozmowy,
nie jest w ciemię bita i na pewno da sobie radę. Jesli rozmowa nie odniesie
skutku pismena skarga ma moc o wiele bardziej skuteczną.

Pozdrawiam
Paulinka

33. Data: 2005-12-11 20:32:10

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Problem w tym, ze nie trzeba. Eulalka łagodniej zbada grunt podczas rozmowy,
> nie jest w ciemię bita i na pewno da sobie radę. Jesli rozmowa nie odniesie
> skutku pismena skarga ma moc o wiele bardziej skuteczną.

Eulalka łagodne gadanie juz przerabiała kilka razy i ma już dość
cielęcych oczu pani i milczenia. Wzruszyłoby babsko chociaż ramionami.
Eulalka już gadać nie zamierza, bo się nagadała. Łagodne działanie
poskutkowało ostatnimi wydarzeniami.
Eulalka teraz będzie pisać.
Najwyżej dziecku szkołę zmieni.

Eulalka

Ps. nadopiekuńcza to jest mamuśka bliźniaczek. Ja robię tylko za adwokata.

34. Data: 2005-12-11 20:32:16

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Paulinka [Sun, 11 Dec 2005 21:26:02 +0100]:

> Problem w tym, ze nie trzeba. Eulalka łagodniej zbada
> grunt podczas rozmowy, nie jest w ciemię bita i na pewno
> da sobie radę. Jesli rozmowa nie odniesie skutku pismena
> skarga ma moc o wiele bardziej skuteczną.

Sytuacji nie znam do końca, więc mogę się mylić, ale ja
zrobiłabym to tak:
- Pismo zapraszające dyrektora na spotkanie, z krótkim
przedstawieniem problemu i informacją, że na tymże
spotkaniu _powinny_ zostać podjęte kroki zmierzające
do rozwiązania tegoż problemu.
- Spotkanie i rzetelna rozmowa, najlepiej wypunktowana
wcześniej na kartce bo emocje jednak lubią ponosić ;)
- Jeśli to nie da efektu - wtedy już pisma "wyżej" a do
dyrektora tylko "do wiadomości"; da mu to od ręki
wrażenie że jest już pomijany jako ktoś nie mający
odpowiednich kompetencji.

Kira

35. Data: 2005-12-11 20:32:58

Temat: Re: WYSMAROWAŁAM ZAŻALENIE
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Faworyzowanie ze wzgledu na na osobista znajomość z matka dziewczynek, czyli
> de facto nepotyzm.

Dziewczyny! Dajcie spokój albo przynajmniej sprawdźcie w słowniku i
doprecyzujcie sobie znaczenie słowa nepotyzm.
Czy w sprawie Eulalki chodziło bodaj o stanowisko przewodniczącej
samorządu szkolnego? ;-)

Pozdrawiam
Ewa

36. Data: 2005-12-11 20:33:22

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> dokladnie. wnioski musza wyciagnac oni sami, inaczej poczuja sie
> pouczani. wywola to odwrtony skutek, typu "mamusia sie czepia".

Ch* mnie to obchodzi, jak to odbiorą. Fazę rozmów odbyłam rok temu.
Nieposkutkowało jakoś. mają zaprzestać kumoterstwa i odstąpić od kar.

Eulalka

37. Data: 2005-12-11 20:34:42

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości
> Nie potrafi rozwiązywać klasowych konfliktów a jej działania na tym polu,
> od roku prowadzą jedynie do ich eskalacji.

wykreśliłabym słowa "od roku"

> Moja córka dwukrotnie już została publicznie, w obecności klasy,

już dwukrotnie

> Grożą jej za to kary nałożone przez wychowawcę w postaci obniżonej oceny
> ze sprawowania i inne.

Grożą jej za to kary nałożone przez wychowawcę w postaci m.in obniżonej
oceny ze sprawowania.

> do grupy kolegów z klasy, pytając co się stało.

po "pytając" przecinek

> mnie jest postępowanie wychowawcy, polegające odmówieniu dziecku prawa

polegające na odmówieniu

wśród dzieci, pomiędzy dziećmi

> te których pani wysłucha i te, których pani zlekceważy. Uczy też, że winą

po "te" przecinek

> wychowawczynią a moją córką, bo dziecko już jest przerażone tym co się

po "tym" przecinek

--
Agnieszka
Maciek 9 lat 11/12 i Marta 6 lat 7/12

38. Data: 2005-12-11 20:35:20

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> zawsze tak bylo i byc bedzie. konekcje......nie wiem czy warto walczyc
> w wiatrakami.

Warto. Martyna kupę pracy włożyła w tym roku by mieć dobre stopnie i ten
cholerny czerwony pasek, który jej zawsze przechodził koło nosa. Cała
jej praca pójdzie na nic.

Eulalka

39. Data: 2005-12-11 20:36:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@l...net.pl> wrote in message

> Ch* mnie to obchodzi, jak to odbiorą. Fazę rozmów odbyłam rok temu.
> Nieposkutkowało jakoś. mają zaprzestać kumoterstwa i odstąpić od kar.

zabaczymy kto wygra.

iwon(k)a

40. Data: 2005-12-11 20:36:37

Od: "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira z adresu <c...@-...pl> wymodził(a) :

> [...]
> dyrektora tylko "do wiadomości"; da mu to od ręki
> wrażenie że jest już pomijany jako ktoś nie mający

Ja zrobiłabym rozeznanie przedwstępne, czyli spotkałabym się z dyrektorem i
sprawdziła sytuację, zebrania, pisma pozostawiają ślady, których się nie da
zatrzeć, rozmowa z dyrektorem, który może się okazać( zakładam
optymistycznie) rzeczowym człowiekiem, może odniesć o wiele większy pozytek.

Pozdrawiam
Paulinka

Chłopek z kreski
Stopy wielkoluda?
POSZUKUJĘ ŚWIADKÓW WYPADKU SAMOCHODOWEGO
Szkolny problem z wychowawcą - krew mnie zalała :( dłuuuuugie
elo