[PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?

131. Data: 2007-11-07 20:35:42

Temat: Re: [PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Nov 2007 13:34:02 +0100, Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Zamiast siedzieć na grupach dyskusyjnych - pracuje,

A może tak potrafi sobie zorganizować czas, że może pogodzić i pracę i
grupy.
--
Elżbieta

132. Data: 2007-11-07 20:36:43

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Nov 2007 13:47:01 +0100, Anna G. napisał(a):

> Nauczyciel siedzi cały dzień w szkole, najlepeij z pieśnią na ustach.

Ja dziś siedziałam nawet w dwóch, tylko nie śpiewałam, a przepraszam,
śpiewałam rano z dziećmi.
--
Elżbieta

133. Data: 2007-11-07 20:37:13

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Moja opinia jest poparta doświadczeniem, pracuję w tej branży (niepubliczne
szkoły)[...]
No i obaliłaś piękny świat prywatnej szkoły, w której nauczyciel się
rozwija ;)
pozdrawiam
Ania

134. Data: 2007-11-07 20:37:16

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Nov 2007 13:59:09 +0100, złośliwa napisał(a):

> w międzyczasie może też kwiaty podlać o ile sprzątaczka sie nie obrazi za
> wchodzenie w kompetencję ;)

Ale dyżurni będą rozczarowani.
--
Elżbieta

135. Data: 2007-11-07 20:38:16

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> Ja byłam w poniedziałek, wczoraj i dziś- unia mi zafundowała (rozwijam się
> już czy nie??)
A masz tam książki?
pozdrawiam
Ania

136. Data: 2007-11-07 20:38:38

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Nov 2007 13:45:25 +0100, Anna G. napisał(a):

> pozwoliłam sobie zakupić dwie coby na godzinach wychowawczych czasu z
> dziećmi nie marnować.

Zapomniałaś dodać, że za własne pieniądze.
--
Elżbieta

137. Data: 2007-11-07 20:39:46

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Nov 2007 17:25:11 +0100, Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> i już jesteś w domu??? Fajna praca ;)

Kierunków pedagogicznych jest cała masa, możesz spróbować swoich sił. .
--
Elżbieta

138. Data: 2007-11-07 20:41:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). pisze:
> Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości
>
> To jest zupełnie inna sprawa. Ja mówię o dużych miastach, gdzie jest wybór.

A jak nie ma wyboru, to znaczy nieudacznik mógł sie w Warszawie wychować
i zatrudnić. Sama popatrz, jakie to głupie.

--

Paulinka

Najlepiej podstawiają nogi karły, to ich strefa.

S.J.Lec

139. Data: 2007-11-07 20:45:15

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> Zapomniałaś dodać, że za własne pieniądze.
Już się poprawiam :)
Zakupiłam za własne pieniądze, podobnie jak kredę niebrudzącą.
pozdrawiam
Ania

140. Data: 2007-11-07 20:47:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A ja mam wrażenie, że powielasz stare wyświechtane slogany o negatywnym
> wyborze, o nieudacznikach uczących w szkole itd. itp. Wiadomo, jak w
> każdym zawodzie, zdarzają się dobrzy i źli. Podobnie możesz spotkać
> uważnego i doszkalającego się lekarza w państwowej służbie zdrowia, jak
> w prywatnej, a zdarzają się i tacy schizofreniczni, którzy na prywatnej
> wizycie poświęcają ci uwagę i czas i nawet się uśmiechają, a w
> przychodni skracają wizytę do minimum i nawet dobrze nie zbadają -
> takich NB nie lubię najbardziej.

Ogólnie trudno mówić o tym, że wynagradzanie przez budżetówkę powoduje
zanik mózgu, motywacji i kompetencji w każdym zawodzie. Pieniądze dają
motywację do pracy, ale są zawody i są ludzie, którzy robią to, co im
pasuje bez względu na kasę.
Księżniczka widzi tylko zależność : satysfakcja finansowa=zawodowa.

--

Paulinka

Najlepiej podstawiają nogi karły, to ich strefa.

S.J.Lec

trochę OT do Warszawiaków
Bańki a pójście do szkoły
zdjecie do omówienia-lie kosztuja dzieci!!!!!
Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
kapelusz na heeloween - szukam pomysłu.