[PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?

51. Data: 2007-11-07 11:10:52

Temat: Re: [PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Telimena nasza droga świeci światłem odbitym. Pojęcie życiowej pasji,
> jaką jest wymarzony zawód, który opłaca budżetówka, jest jej obce.

Nauczycielem można być też w szkole prywatnej i jeśli to pasja to raczej
właśnie w takiej szkole można ją realizować. Gdybyśmy rozmawiali o policji
to zrozumiałabym Twoją opinię.

> W życiu naprawdę nie chodzi zawsze o kasę.

Napisałam, że chodzi?
Teli.

52. Data: 2007-11-07 11:11:06

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa wrote, On 2007-11-07 11:52:
> Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał

> a czujesz się obrażana ?

> dobre flejmy to tylko z wybranymi osobami, nie pochlebiaj sobie

Nie czuję się obrażona.
Przecież wiem,żeś ZŁOŚLIWA z natury ;-)

> zieeeeeew, wymyśl lepszy banał
Zastanów się czy rzeczywiście ...
agg

53. Data: 2007-11-07 11:12:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) pisze:

> Myślę, że rekrutacja jest bardziej restrykcyjna niż w szkołach
> państwowych.

Dobrze, że napisałaś "myślę" a nie "wiem". Z tego, co się orientuję, to
często dostaje się taką pracę po znajomości, jeżeli to jest rzeczywiście
intratne. W niektórych prywatnych szkołach, o których wiem, nauczyciele
mają gorsze warunki pracy w sensie finansowym, bo mają więcej godzin do
odpracowania za niewiele większe pieniądze na przykład, nie mają
trzynastek itd. Ale pewnie są i takie, gdzie zarabiają dużo więcej niż w
państwowych, na przykład w Warszawie, czy Krakowie.

> Ja tez pamiętam wiele rzeczy, ale to raczej zasługa mojej nauki niz
> nauczycieli.

Uczeń szkoły podstawowej sam z siebie raczej rzadko odczuwa potrzebę
zdobywania wiedzy, a już na pewno nie potrafi tego robić sam bez pomocy
nauczyciela.

> No tak, ale dyrekcja w szkołach państwowych ma trochę związane ręce.

Niby czym? Absolutna nieprawda. Dużo zależy od podejścia dyrekcji, jak
pracują nauczyciele i czym się zajmują.

Pozdrawiam
Ewa

54. Data: 2007-11-07 11:24:21

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

>No to przeczytaj jeszcze raz:

Przeczytałam, nadal jest tam uwaga natury ogólnej.

> Ciągle nie widzę "złego".

I bardzo dobrze. Nie wiem, dlaczego to co napisałam odbierasz jako
personalny atak i chęć zmiany Twojej decyzji. To jest grupa _dyskusyjna_
przypominam.

Agnieszka

55. Data: 2007-11-07 11:37:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) pisze:

> chodzilo mi o to, że osoby twórcze nie chcą siedzieć w państwowej
> szkole, w której nie mają możliwości rozwoju. Oczywiście nie
> generalizuję, bo są jak już pisałam "perełki", ale właściwie jestem
> ciekawa ich motywacji do pracy w szkole państwowej.

A dlaczego uważasz, że nauczyciel pracujący w szkole państwowej nie ma
szans na rozwój?

Pozdrawiam
Ewa

56. Data: 2007-11-07 11:51:04

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał
|Nie czuję się obrażona.
|Przecież wiem,żeś ZŁOŚLIWA z natury ;-)

ależ kochaniutka, błędną opinię masz o mnie, jestem do rany przyłóż :)
To czego doświadczyłaś to li jedynie delikatne smyranie po kręgosłupie -
gdzie mi do wielkich tej grupy ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

57. Data: 2007-11-07 11:54:16

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał
| A dlaczego uważasz, że nauczyciel pracujący w szkole państwowej nie ma
| szans na rozwój?

bo nie !
ojej jaka Ty niedomyślna !

:)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

58. Data: 2007-11-07 11:56:06

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa wrote, On 2007-11-07 12:51:
> [...]
> |
> ależ kochaniutka, błędną opinię masz o mnie, jestem do rany przyłóż :)
> To czego doświadczyłaś to li jedynie delikatne smyranie po kręgosłupie -
O proszę, NIE!!!
Nie pozbawiaj mnie przekonania, że na wredniejszą harpię trafić już nie
mogłam :-)

agg

59. Data: 2007-11-07 12:02:36

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał
|O proszę, NIE!!!
|Nie pozbawiaj mnie przekonania, że na wredniejszą harpię trafić już nie
|mogłam :-)

kobieto małej wiary i niewielkiego doświadczenia, obyś naprawdę nie trafiła
tutaj na harpie ani na flejm gdzie się krew leje.

--
Kasia ( z 5 letnim doświadczeniem na psd ) + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

60. Data: 2007-11-07 12:08:13

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Dobrze, że napisałaś "myślę" a nie "wiem". Z tego, co się orientuję,
> to często dostaje się taką pracę po znajomości, jeżeli to jest
> rzeczywiście intratne.

O, nie. Właśnie, że w tym wypadku znajomości nie przechodzą - żaden
prywatny właściciel nie będzie znosił w swoich szeregach nieudolnych
pracowników tylko dlatego, że są "znajomi". Chyba, że są to wartościowi
znajomi wtedy to nie ma większego znaczenia. Takie sytuacje IMO sa bardziej
prawdopodobne w państwowych szkołach. Zresztą znam od kuchni strukturę
kadrową przedszkoli w moim rejonie. Wszystkie przedszkola w okolicy
zatrudniają rodzinny personel :/

> Uczeń szkoły podstawowej sam z siebie raczej rzadko odczuwa potrzebę
> zdobywania wiedzy, a już na pewno nie potrafi tego robić sam bez
> pomocy nauczyciela.

No to może miałam takich nauczycieli, ale nikt mi się szczególnie nie
utrwalił.

> Niby czym? Absolutna nieprawda.

Finansami.
Teli.

trochę OT do Warszawiaków
Bańki a pójście do szkoły
zdjecie do omówienia-lie kosztuja dzieci!!!!!
Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
kapelusz na heeloween - szukam pomysłu.