[PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?

61. Data: 2007-11-07 12:08:47

Temat: Re: [PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> A dlaczego uważasz, że nauczyciel pracujący w szkole państwowej nie ma
> szans na rozwój?

Bo szkoła nie daje mu takich możliwości.
Teli.

62. Data: 2007-11-07 12:14:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał
> |
> kobieto małej wiary i niewielkiego doświadczenia, obyś naprawdę nie
> trafiła
> tutaj na harpie ani na flejm gdzie się krew leje.

A jest gdzieś teraz taki? Bom z sił opadła i widok krwi mnie ożywi.

> Kasia ( z 5 letnim doświadczeniem na psd ) + Weronika ( 6-latka )

Normalnie dinozaur psd-owy

Qraozaur, też

63. Data: 2007-11-07 12:16:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgs6mp$qu1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> w której nie mają możliwości rozwoju. Oczywiście nie generalizuję, bo są
> jak już pisałam "perełki", ale właściwie jestem ciekawa ich motywacji do

Może chcą robić COŚ a nie tylko robić ZA COŚ :-P

Qra, krełatywna do buló

64. Data: 2007-11-07 12:17:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgs9uh$g9c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Bo szkoła nie daje mu takich możliwości.

A masz jakieś wsparcie?

Qra

65. Data: 2007-11-07 12:17:35

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał
|Wszystkie przedszkola w okolicy
| zatrudniają rodzinny personel :/

a nie przyszło Ci do głowy że taki zatrudniają bo mają do niego zaufanie ?
( znaczy tego personelu - boszzzz co za durne sformułowanie )

| Finansami.

Pomyślmy, szkoła państwowa : pensje od państwa, budynki od samorządu, pomoce
dydaktyczne od państwa, wyposażenie klas toże.
Szkoła prywatna : płacenie za prąd, ogrzewanie, nieruchomość, wyposażenie
sal, zajęcia nieobowiązkowe, pensje nauczycieli - wszystko zależy od tego
ilu rodziców da się naciągnąć na prywatną szkołe dla swojego aniołka.
No sama nie wiem kto tu jest ograniczony finansami ....

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

66. Data: 2007-11-07 12:18:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgs9tj$g5u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> O, nie. Właśnie, że w tym wypadku znajomości nie przechodzą - żaden
> prywatny właściciel nie będzie znosił w swoich szeregach nieudolnych
> pracowników tylko dlatego, że są "znajomi".

Strasznie nietowarzyskie te właściciele ;-)

Qra

67. Data: 2007-11-07 12:19:09

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
"Księżniczka Telimena (gsk)"

| A masz jakieś wsparcie?

Qra, za dużo przebywasz z kolegą Plutą ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

68. Data: 2007-11-07 12:22:17

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) pisze:

> Bo szkoła nie daje mu takich możliwości.
> Teli.
A ja byłam wczoraj na szkoleniu:) Szkoła mi zafundowała :)

A tak swoją drogą to jak się rozwija nauczyciel?

pozdrawiam
Ania

69. Data: 2007-11-07 12:22:19

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
| A jest gdzieś teraz taki? Bom z sił opadła i widok krwi mnie ożywi.

no też się podle rozglądam za jakimś krwawym flejmem ale PP ( zajmuje się
koleją dziwną dziedziną życia żeby za chwil kilka zabłysnąć cudowną teorią )
nie ma więc zamrażam się i biorę na przeczekanie ;)

| Normalnie dinozaur psd-owy
|
| Qraozaur, też

że też tyle wytrzymałam to cud !
:)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

70. Data: 2007-11-07 12:26:35

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Strasznie nietowarzyskie te właściciele ;-)

Normalnie świnie :)
Teli.

trochę OT do Warszawiaków
Bańki a pójście do szkoły
zdjecie do omówienia-lie kosztuja dzieci!!!!!
Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
kapelusz na heeloween - szukam pomysłu.