[PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?

71. Data: 2007-11-07 12:32:04

Temat: Re: [PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> A masz jakieś wsparcie?

Znaczy mam się linkiem jakimś podeprzeć, czy jak? znam 4 nauczycieli ze
szkoły państwowej i dwoje z prywatnej i znam też rodziców dzieci z różnych
szkół, szczególnie 1 i 2 klas. Jak to rodzic zerówkowicza (czki);) głównie
rozmawiamy na temat szkół. To jest moje wsparcie - tutaj nieprzydatne, ale
dla mnie bardzo istotne. No i jeszcze jedno - czyżby nauczyciele szkół
prywatnych byli teraz zajęci pracą? , bo niektórzy nauczyciele szkół
państwowych zajęci są usenetem ;)
Pozdrawiam
Teli.

72. Data: 2007-11-07 12:34:02

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. wrote:

> A ja byłam wczoraj na szkoleniu:) Szkoła mi zafundowała :)
>
> A tak swoją drogą to jak się rozwija nauczyciel?

Np.
Zamiast siedzieć na grupach dyskusyjnych - pracuje, a jak jest chory, czy
zwolniony z zajęć z innego powodu to dokształca się czytając łatwo w
dzisiejszych czasach dostępną literaturę.
:P
Pozdrawiam
Teli - bez złośliwości :)

73. Data: 2007-11-07 12:35:06

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Może chcą robić COŚ a nie tylko robić ZA COŚ :-P

A nie można robić coś za coś? - wilk syty i qra cała :)
Pozdrawiam
Teli.

74. Data: 2007-11-07 12:37:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
> |
> no też się podle rozglądam za jakimś krwawym flejmem ale PP ( zajmuje się
> koleją dziwną dziedziną życia żeby za chwil kilka zabłysnąć cudowną
> teorią )
> nie ma więc zamrażam się i biorę na przeczekanie ;)

Znaczy radzisz nie drażnić? czy trochę jednak połaskotać? ;-)

Z czasem się organizm uodparnia

Qra

75. Data: 2007-11-07 12:38:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgsb8g$94i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Normalnie świnie :)

Nieno, swinie to akurat towarzyskie zwierzątka są.

Qra

76. Data: 2007-11-07 12:39:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
> "Księżniczka Telimena (gsk)"

> Qra, za dużo przebywasz z kolegą Plutą ;)

A Ty to nie? ;-P

Qra, a mnie się po prostu spodobało i zapamiętało bo często oj często pasuje
tutaj :-)

77. Data: 2007-11-07 12:40:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgsbof$abh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A nie można robić coś za coś? - wilk syty i qra cała :)

Znaczy że dupa za pieniądze?

Qra, i niech nikogo nie obrazi metafora owa

78. Data: 2007-11-07 12:42:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgsbdr$lgs$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> zwolniony z zajęć z innego powodu to dokształca się czytając łatwo w
> dzisiejszych czasach dostępną literaturę.

Tak to się on szybko zwinie. Dosłownie.
Chorobę trzeba wyleżeć, a grupy służą odstresowaniu, co też ma wpływ na
choroby i ich brak.

Qra

79. Data: 2007-11-07 12:45:25

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Np.
> Zamiast siedzieć na grupach dyskusyjnych - pracuje,

Znaczy cały dzień w szkole? Tak bez odpoczynku i pogadania o duperelach?
Dziękuję, w pracy już dzisiaj byłam.

a jak jest chory,
> czy zwolniony z zajęć z innego powodu to dokształca się czytając łatwo w
> dzisiejszych czasach dostępną literaturę.
> :P
3 na tydzień wystarczą?
Bo w czasie poprzedniej choroby właśnie tyle przeczytałam i jeszcze
pozwoliłam sobie zakupić dwie coby na godzinach wychowawczych czasu z
dziećmi nie marnować.

> Pozdrawiam
> Teli - bez złośliwości :)

Czyżby?
pozdrawiam
Ania

80. Data: 2007-11-07 12:47:01

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Tak to się on szybko zwinie. Dosłownie.
> Chorobę trzeba wyleżeć, a grupy służą odstresowaniu, co też ma wpływ na
> choroby i ich brak.
>
> Qra
Sie nie znasz.
Nauczyciel siedzi cały dzień w szkole, najlepeij z pieśnią na ustach.
pozdrawiam
Ania

trochę OT do Warszawiaków
Bańki a pójście do szkoły
zdjecie do omówienia-lie kosztuja dzieci!!!!!
Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
kapelusz na heeloween - szukam pomysłu.