Strona główna Grupy pl.sci.medycyna POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie) Re: POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)

Re: POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)

From: JJ <j...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)
Date: Tue, 09 Oct 2001 22:10:37 GMT

On 9 Oct 2001 21:29:20 +0200, p...@a...gda.pl (Piotr) wrote:

>OK, wycofuje sie z dyskusji z toba.

no tak... piszesz, ze sie wycofujesz a zaraz po tym prawisz mi kolejne
kazanie... na Twoim miejscu zrezygnowalbym z "babskiej logiki"
rozmawiajac z mezczyzna...

>Siedzisz za granica, nie znasz sytuacji
>swojego odpowiednika pogotowia, krytykujesz i obrazasz jakas polska
>dyspozytorke pogotowia i doktora.

nikogo personalnie nie obrazam... krytykuje jedynie pewne zjawiska...

>Jak ci sie to nie podoba, to wroc do kraju
>i naprawiaj sytuacje wlasnymi rekami. Wemigrowales i sie madrzysz,
>korzystajac z gotowego.

nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz... widac dla Ciebie jak ktos
mieszka poza granicami Polski to musial wyemigrowac bo mu w kraju bylo
za ciezko... tak?

>Wydaje mi sie, ze nie masz prawa do obrazania ludzi,
>ktorzy zostali. Zrozum, ze tu w kraju jest troche pod gorke.

niektorym zawsze jest pod gorke... niezaleznie od miejsca
zamieszkania... a mi nigdy nie bylo pod gorke...