Strona główna Grupy pl.sci.medycyna POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie) Re: POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)

Re: POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)

Data: 2001-10-12 11:50:40
Temat: Re: POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)
Od: <a...@p...onet.pl>

dawno dawno temu, kiedy o komorkach nikt jeszcze nie slyszal, identyfikacja
dzwoniacego dowcipnisia odbywala sie nastepujaco: po odlozeniu sluchawki
dzwonilo sie z DRUGIEGO aparatu pod numer nie pamietam juz jaki, ale tam ładna
pani sprawdzala, kto ostatni dzownil na nasz numer - dzialalo to na kazdym
numerze, obojetnie analog czy cyfra (bo nawet cyfrowych centralek nie bylo...)

> odpowiedz byla taka, ze ktos jeszcze musi takie centrale obslugiwac.
> Place personelu "logistycznego" w tzw. nomenklaturze anglosaskiej
> paramedics ustala sie wg. placy lekarzy a to znaczy, ze informatyk
> po studiach dostalby ok. 800 zl/miesiecznie. Absolwenci wiec
> obu ksztalcacych informatykow wydzialow torunskiego uniwersytetu
> ida na pniu np. do Lucent Technologies, bankow itp. Kto zostaje
> chetny do pracy za taka place - don't ask me.

place owszem, straszne - ale dzieki temu sluzba zdorwia 'publiczna' ma
najgorszych informatykow jakich moze miec - z reguly to tylko 'maniacy',
samouki, niezadko bez wyzszego wyksztalcenia (a tak naiwasem mowiac: po co
informatykowi - adminowi sieci itp wyzsze wyksztalcenie???) pracujacy dla
hobby...

pozdrowienia

adam