POLECAM !!!

1. Data: 2004-03-01 13:45:23

Temat: Re: POLECAM !!!
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam: http://so.pwn.pl/

> R*E*W*E*L*A*C*J*A

A może coś mniej kryptycznie?

JoP

1. Data: 2004-03-01 20:58:48

Temat: POLECAM !!!
Od: "Bea" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam!!!

1. Data: 2004-03-01 21:09:52

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:c1vepj$448$1@inews.gazeta.pl:

> A ja polecam: http://so.pwn.pl/

Ej, co to za jakieś trefne linki podajesz? Tam nic nie ma o Sunsilku! A
powinno być, że ten z minerałami plącze włosy, wysusza skórę głowy i
jest gówno warty.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-01 21:43:42

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Ej, co to za jakieś trefne linki podajesz? Tam nic nie ma o Sunsilku! A
> powinno być, że ten z minerałami plącze włosy, wysusza skórę głowy i
> jest gówno warty.

Ooooo, przepraszam!
Byc moze jestem jedyna osoba, na ktora ten szampon dziala pozytywnie ;-)
ale jest jednym z nielicznych, po ktorych wlosy mi sie nie przetluszczaja w
tempie blyskawicznym, a juz w zestawieniu ze sprejowata odzywka to w ogole
miodzio-malina :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-03-01 23:29:36

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ooooo, przepraszam!
> Byc moze jestem jedyna osoba, na ktora ten szampon dziala pozytywnie ;-)

To możliwe ;)
Dla mnie to najgorszy szampon jakiego używałam :)))
Za to najlepszy ze wszystkich (dla mnie of kors) jest pantene pro-v.

:)

pozdrawiam, misiczka

--
Kobiety są po to, by je kochać, a nie po to, by je rozumieć
http://www.misiczka.com

1. Data: 2004-03-02 13:16:19

Od: "Izabelka" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tempie blyskawicznym, a juz w zestawieniu ze sprejowata odzywka to w ogole

Nie jestes sama ;). Ja tez lubie ten szampon, mam po nim gladkie i lasniace
wlosy. Dobry jest tez sunsilk do wlosow falowanych w fioletowej butelce,
razem z odzywka daje fajny efekt wygladzenia wlosow. Nie obciaza ich i sie
nie przetluszczaja.

1. Data: 2004-03-03 11:46:33

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[ciach]

a juz w zestawieniu ze sprejowata odzywka to w ogole
> miodzio-malina :-)

Jak dla mnie to ta odzywka w spraju to bubel roku. Dziala i pachnie jak plyn
do mycia szyb. Szampon moze byc, ale po doswiadczeniach z odzywka, po ktorej
wlosy zrobily mi sie drutowate i elektryzowaly sie jak szalone, zrazilam sie
do tej marki. Tak, tak, wiem...kazdemu co innego pasuje ;)

jaki kremik na solarium!
Kremik na wiosne....
jaki kremik na solarium!
szampony YR