POLECAM - DOBRY PRODUCENT, DOBRY SPRZEDAWCA

1. Data: 2010-09-10 12:49:06

Temat: POLECAM - DOBRY PRODUCENT, DOBRY SPRZEDAWCA
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyłącznik
ciśnieniowy presostat typu LCA model
Danfoss CS 2-6 Bara
Zastępuje wyłączniki typu LCA
Wyłącznik ciśnieniowy do
wody i powietrza DANFOSS CS nr kat. 031E0210, posiada regulację ciśnienia
załączenia od 0,2 MPa do 0,6 MPa.
a.. Do regulacji ciśnienia w sprężarkach, pompach
głębinowych, układach
hydroforowych
b.. Solidna konstrukcja
c.. Odporny na wibracje
d.. Długi czas bezawaryjnej pracy
e.. Styki typu TPST (trzybiegunowe)
f.. Wyłącznik ręczny
g.. IP 43 / IP 55
h.. Dwa wejścia kablowe
i.. Oznaczenie zgodnie z EN 60947-4/-5

http://www.pompy.aqua-shop.pl/cznik-wycznik-presosta
t-cinieniowy-typu-model-danfos-p-450.html

2. Data: 2010-09-10 16:03:30

Temat: Re: POLECAM - DOBRY PRODUCENT, DOBRY SPRZEDAWCA
Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-10 14:49, Panslavista pisze:
> Wyłącznik
> ciśnieniowy presostat typu LCA model
> Danfoss CS 2-6 Bara
> Zastępuje wyłączniki typu LCA

> i.. Oznaczenie zgodnie z EN 60947-4/-5

Punkt i mnie zaciekawił, możesz napisać o tym
coś więcej?

AW

3. Data: 2010-09-10 16:05:54

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Punkt i mnie zaciekawił, możesz napisać o tym coś więcej?

Nie muszę znac wszystkich norm.
Poszukaj w internecie lub zadaj pytanie sprzedawcy.

4. Data: 2010-09-10 16:31:45

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "AW" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie muszę znac wszystkich norm.
> Poszukaj w internecie lub zadaj pytanie sprzedawcy.

Ale wymieniłeś jako zaletę

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

5. Data: 2010-09-10 17:03:25

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ale wymieniłeś jako zaletę

Przekleiłem a pisałem o producencie i sprzedawcy -mam z nimi dobre
doświadczenie.

6. Data: 2010-09-10 20:28:25

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-10 19:03, Panslavista pisze:
> "Jan Werbiński"<j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> Przekleiłem a pisałem o producencie i sprzedawcy -mam z nimi dobre
> doświadczenie.

To znaczy co? Płaci ci za spam na grupie czy jak?
Bo ja słyszałem, że te presostaty to szajs
jakich mało. Ponoć jest teraz jakaś akcja
czyszczenia magazynów i wszyscy sprzedawcy
chcą pozbyć się tego szmelcu. Reklamacji jest
co niemiara.

--
AW

7. Data: 2010-09-11 14:40:47

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
> i.. Oznaczenie zgodnie z EN 60947-4/-5
>
> http://www.pompy.aqua-shop.pl/cznik-wycznik-presosta
t-cinieniowy-typu-model-danfos-p-450.html

ile masz za ten spam?

8. Data: 2010-09-11 14:45:18

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AW wrote:

> [...]
> jakich mało. Ponoć jest teraz jakaś akcja
> czyszczenia magazynów i wszyscy sprzedawcy
> chcą pozbyć się tego szmelcu. Reklamacji jest

Firma aqua wali spamem po mailach, dostałem chyba z dwa na różne konta...

9. Data: 2010-09-11 14:52:41

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

Może ktoś szuka, nić nie mam - a od siebie kupowałem tam wyroby -
sprawdzone.
Przeczytaj topic. Ciekawe, mi do głowy nieprzyszłoby aby pytać, a nie
rozmawiać o sprzęcie. Czyżby bloker, który ma wszystko za frico?

10. Data: 2010-09-11 14:53:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Firma aqua wali spamem po mailach, dostałem chyba z dwa na różne
> konta...

Rozumiem, że wysycił się rynek lokalny i szukaja odbiorców. Czy to coś
złego?

odnawianie schodów
Muszki owocówki.
pilarka spalinowa z biedronki