Re: POLEXIT!

Data: 2019-01-22 02:22:04
Temat: Re: POLEXIT!
Od: XL <i...@g...pl>

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Zwłaszcza teraz, jak mają u siebie tylu gości z Afryki, to bedą
> wyciągać te hipoteki na wyścigi.
> //Może nawet, te z Królewca?

Najpierw z Gdańska. I potem tradycyjnie drang nach Osten. Może i do
Krolewca.

Od dawna natomiast wykupują grunta w Zakopanem na swoje polskie żony.
Mnóstwo tego. Niektorzy już pobudowali po kilkanaście domów i pensjonatow.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974