POLEXIT!

1. Data: 2019-01-20 11:18:43

Temat: POLEXIT!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Tak samo jak dobry Rosjanin nienawidził Związku Sowieckiego, tak jak dobry
Niemiec nienawidził III Rzeszy, tak samo ja jako dobry Europejczyk
nienawidzę Unii Europejskiej".
Janusz Korwin-Mikke

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-20 17:44:29

Temat: Re: POLEXIT!
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

USA budowały się przez setki lat, głupki z UE
chcą to powtórzyć w lat 20, debile.

3. Data: 2019-01-20 20:37:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 17:44, b...@g...com pisze:
> USA budowały się przez setki lat, głupki z UE
> chcą to powtórzyć w lat 20, debile.

Czyli lepiej w ogóle nie zaczynać, nic nie robić i nie korzystać z
doświadczeń (i błędów) innych?

Kiedyś jedną pralkę budowało się bardzo długo, a teraz z taśmy
montażowej zjeżdża kilka na minutę (o ile nie więcej).
To muszą być debile, skoro nie robią pralek tak jak robiono to sto lat temu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-01-20 20:58:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:
> USA budowały się przez setki lat, głupki z UE
> chcą to powtórzyć w lat 20, debile.

No i nie biorą pod uwagę, że to się NIGDY bez wojny nie uda.
ALBO BIORĄ.

5. Data: 2019-01-20 21:36:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 20:58, XL pisze:

> No i nie biorą pod uwagę, że to się NIGDY bez wojny nie uda.

Wojna. Mokry sen katolskiego pseudonarodowca.

Biorą pod uwagę, ale w przeciwieństwie do zrytych łbów pseudonarowców
uważają, że może się to udać bez wojny.
Przez takich jak ty faktycznie może się nie udać i każdy normalny
człowiek zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego macie tylko 1% poparcia, w
okolicy błędu statystycznego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-01-20 21:52:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Wojna. Mokry sen katolskiego pseudonarodowca.

Wojna. Nieodłączny HISTORYCZNIE element wszelkiego ,,jednoczenia".

> Biorą pod uwagę, ale w przeciwieństwie do zrytych łbów pseudonarowców
> uważają, że może się to udać bez wojny.

W Usiech to dopiero są zryci! - bo się nie udało. A wy sobie uważajcie, co
tam chcecie.

> Przez takich jak ty faktycznie może się nie udać i każdy normalny
> człowiek zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego macie tylko 1% poparcia, w
> okolicy błędu statystycznego.

Będzie więcej. Wtedy wyślij mi na maila twoją zdziwioną.

7. Data: 2019-01-20 23:36:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-20 20:37, Kviat wrote:

> [...]
> montażowej zjeżdża kilka na minutę (o ile nie więcej).
> To muszą być debile, skoro nie robią pralek tak jak robiono to sto lat

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że te pralki schodzą z chinskiej taśmy?

// i tylko dlatego, że 1,5 miliarda Azjatów zapierdala na trzy zmiany,
to jeszcze ten lewacki burdel się kręci.

8. Data: 2019-01-20 23:41:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

9. Data: 2019-01-20 23:44:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> ?

Prosit! //bo może moje kieliszki niewidoczne

10. Data: 2019-01-21 15:11:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 23:36, Ilona pisze:

> Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że te pralki schodzą z chinskiej taśmy?

Ale zdajesz sobie sprawę, że to była analogia do zmieniających się
czasów, a pralka to był tylko przykład?

Widzę, że za wysoką poprzeczkę postawiłem, więc łopatologicznie: dzięki
temu, że inne państwa, np. USA budowały się przez setki lat, to teraz
możemy korzystać z ich doświadczenia (i/lub innych państw), jak również
z ich błędów. I na marginesie: UE ma więcej niż 20 lat.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Polexit!
Tusk się ro-odzi, moc truchle-eje!