POLEXIT!

11. Data: 2019-01-21 19:02:09

Temat: Re: POLEXIT!
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 15:11:48 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Ale zdajesz sobie sprawę, że to była analogia do zmieniających się
> czasów, a pralka to był tylko przykład?
>
> Widzę, że za wysoką poprzeczkę postawiłem, więc łopatologicznie: dzięki
> temu, że inne państwa, np. USA budowały się przez setki lat, to teraz
> możemy korzystać z ich doświadczenia (i/lub innych państw), jak również
> z ich błędów. I na marginesie: UE ma więcej niż 20 lat.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

I są bogatsze państwa które do UE wcale nie weszły.
O ile zmniejszył się dystans w zarobkach/poziomie życia
między np. PL a DE od kiedy PL jest w UE?

To że można sobie sprowadzić tani samochód nie jest żadnym pocieszeniem,
DE waliła śmieci do PL zanim PL weszła do UE.

UE w takim kształcie ma raczej nikłe szanse na przetrwanie, za dużo tam
zrytych beretów, za dużo lobbingu. Całość może pierdolnąć.

12. Data: 2019-01-21 20:00:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-21 o 19:02, b...@g...com pisze:

> I są bogatsze państwa które do UE wcale nie weszły.

I?
Co chciałeś przez to powiedzieć? Że są bogatsze, bo nie weszły do do UE?
Gdybyśmy nie weszli do UE i nie dostawali pieniędzy z UE, to nadal
jeździłbyś po dziurawych drogach i mijał wsie zabite dechami, gdzie psy
dupami szczekają.

> O ile zmniejszył się dystans w zarobkach/poziomie życia
> między np. PL a DE od kiedy PL jest w UE?

Dlaczego sam nie sprawdzisz? Sprawdź i podziel się informacją zamiast pytać.

> To że można sobie sprowadzić tani samochód nie jest żadnym pocieszeniem,
> DE waliła śmieci do PL zanim PL weszła do UE.

https://natemat.pl/243425,odpady-z-nigerii-i-austral
ii-trafiaja-do-polski-2-razy-wiecej-niz-rok-temu

"Co roku nad Wisłę trafia średnio o 100 tys. ton więcej niż rok
wcześniej! Od 2015 roku, gdy w Polsce zmieniła się władza, wartość tego
specyficznego importu została podwojona."

Dobra zmiana.

> UE w takim kształcie ma raczej nikłe szanse na przetrwanie, za dużo tam
> zrytych beretów, za dużo lobbingu. Całość może pierdolnąć.

Wszystko zawsze może pierdolnąć. No i?
To może trzeba przestać wybierać zryte berety które chcą rozpierdolenia
UE, to może nie pierdolnie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2019-01-21 20:28:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> [...]
>
> UE w takim kształcie ma raczej nikłe szanse na przetrwanie, za dużo tam
> zrytych beretów, za dużo lobbingu. Całość może pierdolnąć.

I to szybciej, niż ktokolwiek myśli.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

14. Data: 2019-01-21 20:34:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> To może trzeba przestać wybierać zryte berety które chcą rozpierdolenia
> UE, to może nie pierdolnie?

Modlisz się tu o coś, czy to krzyk rozpaczy?

Powiem ci: PIERDOLNIE. I to bez ustalania, kto tak naprawdę jest zryty.
PIERDOLNIE jak każdy sztuczny totalitarny twór i radzę ci się do tego
zacząć przygotowywać. Z naturą jeszcze nikt nie wygrał.

15. Data: 2019-01-21 20:59:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/01/2019 o 10:18, XL pisze:
> ,,Tak samo jak dobry Rosjanin nienawidził Związku Sowieckiego, tak jak dobry
> Niemiec nienawidził III Rzeszy, tak samo ja jako dobry Europejczyk
> nienawidzę Unii Europejskiej".
> Janusz Korwin-Mikke

proponuje duplex badz zjesc w koncu te wisienke z tortu

--
gazebo

16. Data: 2019-01-22 00:17:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-21 15:11, Kviat wrote:

> [...]
> możemy korzystać z ich doświadczenia (i/lub innych państw), jak również
> z ich błędów. I na marginesie: UE ma więcej niż 20 lat.

Jak ty chłopie chcesz korzystać z czyichś doświadczeń, jak jedynym celem
eurolevactwa jest rozdupcenie resztek wytwórczości w Europie?

cytat z 'Il manifesto di Ventotene':

"Trzeba ostatecznie skończyć z gospodarczą samowystarczalnością, która
stanowi kręgosłup totalitarnych reżimów."

To już się z ciebie na 'wykopie' dzieci smieją.

https://www.wykop.pl/wpis/25723583/george-soros-na-p
rezydenta-polski-chcemy-aby-georg/

Jeśli już chcesz mieć jakis przykład do naśladowania to popatrz jak się
tekie rzeczy robi.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Reforma_walutowa_W%C5%
82adys%C5%82awa_Grabskiego

Albo tutaj w niespełna 9 lat zbudowano potencjał przemysłowy, na którym
jeszcze przez blisko 50 lat pierwsza komuna się slizgała.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralny_Okr%C4%99g_P
rzemys%C5%82owy
https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralny_Okr%C4%99g_P
rzemys%C5%82owy#Inwestycje

a resztki tego przemysłu jeszcze s.p.? dr Jan, chciał kupić.

17. Data: 2019-01-22 00:21:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-21 20:34, XL wrote:

> [...]
> PIERDOLNIE jak każdy sztuczny totalitarny twór i radzę ci się do tego
> zacząć przygotowywać. Z naturą jeszcze nikt nie wygrał.

Dodał bym, że to pierdolniecie jest zaplanowane, po to aby jak
najszybciej zacząć stosować terror.

18. Data: 2019-01-22 00:32:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
rzemys%C5%82owy#Inwestycje

> a resztki tego przemysłu jeszcze s.p.? dr Jan, chciał kupić.

Bingo.

19. Data: 2019-01-22 00:38:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Dodał bym, że to pierdolniecie jest zaplanowane, po to aby jak
> najszybciej zacząć stosować terror.

Dokładnie - zaraz po tym zaplanowanym pierdolnięciu powstanie kolejna
rzesza. Albo inszy sowietunion. Czas się zacząć bać. Niezależnie od poziomu
zrycia.

20. Data: 2019-01-22 00:54:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-22 00:32, XL wrote:

rezydenta-polski-chcemy-aby-georg/

82adys%C5%82awa_Grabskiego

rzemys%C5%82owy
rzemys%C5%82owy#Inwestycje

> Bingo.

:)
Jednak, jestem przekonany, że obleśne levactwo doskonale o tym wszystkim
wie i jakiekolwiek argumenty niczego nie zmienią.
Obleśne lewactwo doskonale wie co ma robic i jak ma to robic.

Polexit!
Tusk się ro-odzi, moc truchle-eje!
,,Praworządność" po europejsku.
,,Bratnia pomoc" wciąż aktualna.