POMOCY

1. Data: 2002-08-22 10:05:42

Temat: POMOCY
Od: "Ewa" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pilnie potrzebuje restauracji japonskiej w Krakowie (oprocz nowo powstalego
baru sushi na Rynku)
Czy takowa w ogole istnieje?

efa

1. Data: 2002-08-22 10:11:39

Temat: Re: POMOCY
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <p...@m...pl> napisał w wiadomości
> Pilnie potrzebuje restauracji japonskiej w Krakowie (oprocz nowo
powstalego
> baru sushi na Rynku)
> Czy takowa w ogole istnieje?
>
> efa

Jest jakaś na ul. Straszewskiego tuż koło nowobudowanego Hotelu
"Filharmonia" i koło istniejącego już Hotelu Maltańskiego. Nie jestem pewna
nazwy ulicy, ale jest to przedłużenie ul. Straszewskiego w stronę Wawelu.

Kasia

1. Data: 2002-08-22 10:27:04

Od: "Ewa" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pewna
> nazwy ulicy, ale jest to przedłużenie ul. Straszewskiego w stronę Wawelu.

Wielkie dzieki.

1. Data: 2002-08-22 12:14:25

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pilnie potrzebuje restauracji japonskiej w Krakowie (oprocz nowo powstalego
>baru sushi na Rynku)
>Czy takowa w ogole istnieje?
>
>efa

a czy z tym barem jest cos nie tak??? Bo mialam ochote tam pojsc.
a o innej knajpie japonskiej nie slyszalam.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-22 14:01:00

Od: "Ewa" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości

> a czy z tym barem jest cos nie tak??? Bo mialam ochote tam pojsc.
> a o innej knajpie japonskiej nie slyszalam.

jak najbardziej jest ok - tylko sa tam bardzo niewygodne, twarde stołki
(drewniane) i do tego troche dla przedszkolaków, a wiec dlugo nie wysiedzisz
(jak nazwa wskazuje)
i jeszcze raz: jedzenie super

pozdrowionka
efa

1. Data: 2002-08-23 07:35:22

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>(drewniane) i do tego troche dla przedszkolaków, a wiec dlugo nie wysiedzisz

No to sie jednak wybiore.

1. Data: 2002-08-23 07:48:59

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

w japońskiej knajpie w Berlinie do której chodziłem nie było wogóle
stołów i stołków, tylko nieskie stoliki i maty. Po 3 godzinach siedzenia
na piętach trzeba było uważać, coby po powstaniu nie dać buźką w ścianę.

A żarcie też dobre ;-)

Waldek

Przyprawy w Czechach
Kartacze