POMOCYYY !!

1. Data: 2003-01-30 08:09:54

Temat: POMOCYYY !!
Od: "gutek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie mam w doniczce kwiata FIKUS'a cos mi ostatnio choruje i opadaja
liscie, niektore tworza ruloniki i powstaje w nich pajeczynka.

CO ROBIC, za pomoc bede wdziezny !!!

2. Data: 2003-01-30 14:21:28

Temat: Re: POMOCYYY !!
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gutek <p...@p...onet.pl>napisał(a):
> Witajcie mam w doniczce kwiata FIKUS'a cos mi ostatnio choruje i opadaja>
liscie, niektore tworza ruloniki i powstaje w nich pajeczynka.

> CO ROBIC, za pomoc bede wdziezny !!!

Hejka. Po pierwsze zapoznaj się z netykietą :-(( , po drugie wywal
fikusa a weź się za winorośl :-)
Pozdrawiam śniegowo Ja...cki

3. Data: 2003-01-31 10:39:28

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Jan 2003, 1st green wrote:

> Racja - winorośl to jest to. PP

No wlasnie. Poki Janusza nie ma to moze pogadamy swobodnie o winoroslach?
Bez tej calej "propagandy" i przymuszania;-)

Pozdr.

D.P.

P.S. Mysle, ze Janusz szykuje kolejny temat rzeke. Mam na mysli maliny.

4. Data: 2003-01-31 11:04:52

Od: "1st green" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> liscie, niektore tworza ruloniki i powstaje w nich pajeczynka.

> Hejka. Po pierwsze zapoznaj się z netykietą :-(( , po drugie wywal
> fikusa a weź się za winorośl :-)
> Pozdrawiam śniegowo Ja...cki

Racja - winorośl to jest to. PP

5. Data: 2003-01-31 11:13:37

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gutek" <p...@p...onet.pl> wrote in news:b1amup$gqn$1@news.tpi.pl:

> Witajcie mam w doniczce kwiata FIKUS'a cos mi ostatnio choruje i opadaja
> liscie, niektore tworza ruloniki i powstaje w nich pajeczynka.
>
> CO ROBIC, za pomoc bede wdziezny !!!

Niech ktos napisze czlowiekowi, ze ma przedziory albo cos rownie upojnego,
kwiatka trzeba bardziej podlewac, przedziory popsikac i wogole.
Bo ja sie na fikusach nie znam!
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2003-01-31 11:43:57

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

8 Ewa
Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> [...]
Hejka, jak ma psiukawkę, to niech popsika. ;-)
Ale najprędzej znajdzie coś w archiwum grupy. Niestety Gucio jest
leniuszkiem. :-)
Pozdrawiam zimowo i słonecznie Ja...cki

7. Data: 2003-01-31 12:09:33

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Jan 2003, 1st green wrote:

> Czemu nie. Interesuje mnie { jak ktos ma} jak zachowuje sie odmiana
> "Festivee" - praktyczne uwagi nie teoria, bo to znam. Posadzilem ja w 2002 i
> to jej pierwsza zima. Ewentualnie inne atrakcyjne odmiany z tego pulapu
> odpornosci. PP.

Mam ja dwa lata i jeszcze nie owocowala. W zeszlym roku mocno sie rozrosla.
Jest to odmiana dosyc pozna i z tego powodu posadzilem jedna sadzonke przy
scianie a druga trzymam eksperymentalnie w winnicy. Jesli chodzi o
mrozoodpornosc wypowiem sie wiosna. Profilaktycznie okrecam krzew jednym
kartonem szarego papieru.
Jesli chodzi o odpornosc na choroby to jest raczej srednia. U mnie trzeba
pryskac profilaktycznie, zanaczam jednak ze winnica znajduje sie dosyc
wilgotnym mikroklimacie.

Jesli chodzi o sadzonke z zeszlego roku to powinna byc przycieta na 2 paki
i obsypana w calosci ziemia. W ten sposob masz gwarancje ze nie zmarznie.
Pozdr.

D.P.

8. Data: 2003-01-31 12:22:16

Od: "1st green" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
.uhc.lublin.pl...

9. Data: 2003-01-31 13:29:29

Od: "1st green" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok. Poza ta odmiana mam "Fredonia", "Medina", "New York Muskat", "Nero",
jakas biala nie zidentyfikowana - wszystkie w miare mlode , i "Einset
Seedless" {b. pestk.] ok 10-cio letnia. ta owocuje ladnie- raczej jak
szalona {bez jakichkolwiek oprysków]. Wszystkie rosna na konstrukcji na
scianie domu. Na razie nic nie zmarzlo z tych co zimowaly wczesniej, rejon
nie najzimniejszy [Wolomin] to moze bedzie ok. PP.

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
.uhc.lublin.pl...

10. Data: 2003-01-31 16:23:45

Od: "gutek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez posiadam winorosl (od 1994- albo dluzej) :))

Tanie i solidne meble ogrodowe z drewna
hortensja pnąca
Taxus baccata
Nowa strona