PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!

1. Data: 2009-02-23 09:12:13

Temat: PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Często spotykam się z zapytaniemi jak sobie poradzić z problemem
domowym. Podaję środki i sposoby korzystania z nich firmy Amway - bo
te są skuteczne i niedrogie, jeżeli ktoś je stosuje zgodnie z
zaleceniem. Nie trzeba być sprzedawcą tych środków - można je kupować
od sprzedawców nie angażując się w biznes.
Kiedyś gdy byłem sprzedawcą kupiłem broszurę / ulotkę z której
łatwo wyszukać środki do problemów z czyszczeniem czy praniem domowym.
Zadzwoniłem przed chwilą do Amwaya i uzyskałem namiary. Gdy będziecie
szukać porady zadzwońcie do Działu Koordynatorów 022 32 71 900 i
dogadajcie się o otrzymanie takiej broszury nr kartalogowy 105 467
(bez spacji).
Tam naprawdę jest krótkie kompendium "co i czym w domu"...

Strona firmy Amway:
http://www.amway.pl

2. Data: 2009-02-23 09:37:55

Temat: Re: PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

skończ z tym sekciarskim spamem

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2009-02-23 09:55:58

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 10:37, Jan Werbiński <j...@j...com>
wrote:
> skończ z tym sekciarskim spamem
>
> --
> Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
> Prywatnahttp://www.janwer.com/
> Nasza siechttp://www.fredry.net/

Pobulgotaj dłużej... bo wchodzi na to, że masz oddech krótki...

4. Data: 2009-02-23 20:05:01

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
> (bez spacji).
> Tam naprawdę jest krótkie kompendium "co i czym w domu"...

rotfl...

a teraz jeszcze amway. :)

5. Data: 2009-02-23 20:14:07

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 21:05, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> rotfl...
>
> a teraz jeszcze amway.  :)

Panie Smyjor po co to panu?

6. Data: 2009-02-24 13:48:05

Temat: Re: TWOJA PORADA - TO ZDRADA!!!!
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2009-02-24 16:54:08

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Pobulgotaj dłużej... bo wchodzi na to, że masz oddech krótki...

Powiem delikatnie i subtelnie - wypierdalaj stąd.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

8. Data: 2009-02-24 18:17:40

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 17:54, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:
> [...]
wiadomościnews:5308c6e8-bdde-4760-8077-1cc833c5db0a@
f3g2000yqf.googlegroups.com...

> Powiem delikatnie i subtelnie - wypierdalaj stąd.

Powiem skutecznie:

Nie jestem u ciebie, zbiornico GWna.

Wstaw sobie zęby, zbiornico GWna, przejdziesz na Oracle...

9. Data: 2009-02-24 23:16:55

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (bez spacji).
> Tam naprawdę jest krótkie kompendium "co i czym w domu"...

Ktoś mnie już agitował do produktów tej firmy. Zaciekawiły mnie nalepki z
terminem przydatności. Z ciekawości zdrapałem kilka. Pod nimi były wydrukowane
bezpośrednio na opakowaniach terminy przydatności. Tak od 2 do 4 lat wstecz.
Może i dobre te produkty jak są nie przeterminowane.

Czyszczenie wykladziny?
Pytanie o wykladzine
automat do pieczenia chleba
Zmywarka - czy ten "środek" starczy ?