POWITANIE

1. Data: 2004-08-03 06:28:37

Temat: POWITANIE
Od: "oblepicha" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam wszystkie grupowiczki i grupowiczów.
Niedawno trafiłam na tę grupę dyskusyjną i bardzo się ucieszyłam,
że taka grupa powstała.
Jestem z Warszawy. Robię na drutach, trochę szydełkuję,
troszkę szyję, ostatnio haftuję (krzyżyki). Chciałabym zająć się koronką i
patchworkiem.
Na razie odrabiam lekcje, czyli czytam archiwum grupy. Jestem pod wrażeniem.
Nie tylko Waszych dzieł, ta grupa to skarbnica wiedzy.
Cieszę się,że mogę do Was dołączyć. Mam nadzieję, że mnie przyjmiecie.
Jeszcze raz serdecznie wszystkich witam.
Małgorzata

1. Data: 2004-08-03 06:46:01

Temat: Re: POWITANIE
Od: "szprytka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy witamy i zapraszamy.

1. Data: 2004-08-03 06:48:21

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cie serdecznie :)

i pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
GG 1852013

1. Data: 2004-08-03 07:22:19

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Małgosiu,
witamy Cię!

Ola/Warszawa

1. Data: 2004-08-03 07:58:44

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witamy
pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry

1. Data: 2004-08-03 08:13:56

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i życzę udanej przygody nami
AnnaJ/Warszawa

1. Data: 2004-08-03 19:03:29

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik oblepicha napisał:

> [...]
> Cieszę się,że mogę do Was dołączyć. Mam nadzieję, że mnie przyjmiecie.
> Jeszcze raz serdecznie wszystkich witam.

Witamy, witamy.
Warszawianki sie czesto spotykaja, wic z gory zapraszam na nastepne
spotkanie.

snbid
"kawa sie nadawa lecz gorzala szybciej dziala"

to tez rekodzielo zobaczcie
[Wrocław] włóczki z aniluxu
wytłumaczcie mi zasadę rosyjskiego forum ...
[ot] ukraina
[xxx] poszukuję schematów