[ot] ukraina

1. Data: 2004-08-02 16:42:01

Temat: [ot] ukraina
Od: ala3110/ Alladyna <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie kobietki i meżczyzn tez

Musze sie z wami czymś podzielic. W piatek wróciłam ze Lwowa i wiecie co
zakochałam sie w hafcie ukraińskim... Widzialam go wczesniej przed
wyjazdem jak szukałam schematow krzyżykowych ale jak zobaczylam jak on
wyglada na żywo na ślicznych bialych bawełnianych bluzeczkach lub w
kościolach na chustach wokół obrazów to zupełnie zdębialam. Przed
wyjazdem zaczelam robić szydełkowy kapelusik. Miał być z jednym rzędem
jakiegos motywu ażurkowego ale w tym momencie wydrukowałam sobie ze
stronki http://rushnychok.org.ua/e-index.html kilka schematow i nad
rondem zamiast ażurka pojawi sie śliczny pasek z czerwono-biało-czarnym
haftem. Mam nadzieje ze uda mi sie to jakoś efektownie połaczyć , tym
bardziej ze kapelusik idzie całkowicie z głowy.

Alina
a...@t...pl
GG# 2870843

1. Data: 2004-08-02 16:59:50

Temat: Re: ukraina-jak najbardziej na temat ;)
Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję zauroczenia!
Mam ich trochę na papierze i również mi się bardzo podobają.
No i dzięki za linka!
Pa!

--
Anna B (Ziemia Lubuska)

[xxx] poszukuję schematów
xxx ziola
dla dzidziusia
Poszukuje haftu na poduszeczke dla malego bobaska
[Krakow] Byc moze wystawa w M1