POZEGNAJMY NA ZAWSZE GANDALFA

1. Data: 2001-08-09 18:31:44

Temat: POZEGNAJMY NA ZAWSZE GANDALFA
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tych ktorzy pamietaja przemilego, kochanego Gandalfa (andrzeja bieniasa),
ktory pisywal na te grupe, sama jeszcze w to nie wierzac informuje, ze
zginal on tragiczne w ostatnia sobote, 04-08-2001 r.

Nabozenstwo zalobne odbedzie sie w kosciele parafialnym Skierniewice -
Rawka, o godz. 13. w dniu 10 sierpnia (piatek) Pogrzeb na cmentarzu sw.
Jozefa w Skierniewicach po mszy.

--
Rena

Wegetariańska Książka Kucharska http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-08-09 18:37:45

Temat: Re: POZEGNAJMY NA ZAWSZE GANDALFA
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nabozenstwo zalobne odbedzie sie w kosciele parafialnym Skierniewice -
> Rawka, o godz. 13. w dniu 10 sierpnia (piatek) Pogrzeb na cmentarzu sw.

Przepraszam , ale jestem zbyt wstrzasnieta, zeby powiedziec cos do rzeczy.
Rena, jesli tam bedziesz, zapal mu swieczke ode mnie.
Herbatka

1. Data: 2001-08-09 18:47:42

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam , ale jestem zbyt wstrzasnieta, zeby powiedziec cos do rzeczy.
> Rena, jesli tam bedziesz, zapal mu swieczke ode mnie.

nie moge dojsc do siebie. to jest niemozliwe do zrozumienia. andrzeja nigdy
nie poznalam osobiscie, ale poprzez internet czulam jego charakter, dobroc,
byl cudownym czlowiekiem...

na stronie www.puszatkowo.prv.pl w dziale "kim jestesmy" jest jego zdjecie.

1. Data: 2001-08-09 19:13:40

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Castle

1. Data: 2001-08-09 20:23:04

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> wrote:
> tych ktorzy pamietaja przemilego, kochanego Gandalfa (andrzeja bieniasa),
> ktory pisywal na te grupe, sama jeszcze w to nie wierzac informuje, ze
> zginal on tragiczne w ostatnia sobote, 04-08-2001 r.
W zasadzie nie wiem, co powiedzieć, zbyt mną wstrząsnęła ta wiadomość.
Nie znałam Gandalfa osobiście, ale lubiłam czytać jego postingi
Smutno jakoś mi się zrobiło... :-(

Anetek
--
"Spieszmy się kochać ludzi -- tak szybko odchodzą..."

1. Data: 2001-08-10 07:22:59

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To szok, nie chce sie wierzyc, ze odchodza ludzie z grup na zawsze. Jesli
kogos nie ma, to mysle ze nie ma czasu, komputer nawalil itp. Wlasnie
niedawno wspominalam osoby, ktorych nie widze od jakiegos czasu na grupie i
ich wspaniale przespisy.
A Gandalf.......... do tego to piekny literacki nick. Mam nadzieje, ze
rowniez On odplynal.
Bardzo smutna Ulka, ktora od lat czyta i bardzo rzadko pisze

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-08-12 18:37:06

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ipolska.pl/test/klepsydra.gif

1. Data: 2001-08-12 20:06:09

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mialam chyba okazji
poznac Gandalfa,
ale moze mozna by nazwac
tym Jego pseudonimem jakies jego wlasne / inne
super danie
i w ten sposob Go utrwalic w tej grupie ?
To na wypadek gdyby takiego pomyslu jeszcze nie bylo ....
:))

--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-08-19 19:30:33

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b72d6d7$...@n...vogel.pl...
> tych ktorzy pamietaja przemilego, kochanego Gandalfa (andrzeja bieniasa),
> ktory pisywal na te grupe, sama jeszcze w to nie wierzac informuje, ze
> zginal on tragiczne w ostatnia sobote, 04-08-2001 r.

Właśnie nadrabiając powyjazdowe zaległości przeczytałam posta i jestem
wstrząśnięta.
Bardzo smutna wiadomość.

Wkn

1. Data: 2001-08-20 07:11:37

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:3b72d6d7$...@n...vogel.pl...
>

> Właśnie nadrabiając powyjazdowe zaległości przeczytałam posta i jestem

Ludzie z polskavege zbierają pieniądze dla Mamy Gandalfa, bo po jego smierci
została sama i jest jej ciężko, więc jesli ktoś chciałby się dołączyć, to
będzie mile widziany.

pozdrawiam
Basia

Chleb zapiekany z czosnkiem (2)