POZNAJ PRAWDĘ

1. Data: 2000-02-18 12:02:15

Temat: POZNAJ PRAWDĘ
Od: "Agencja Mawex" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swiatowy bestseller pióra amerykańskiej pisarki Elen White.
Wydana w ponad 200 językach świata w wielu milionach egzemplarzy.
Odpowie Ci na dręczące Cię pytania:
* dlaczego Kościół stał się polityczną potęgą Świata,
* o przemilczanych faktach z hstorii Kościoła,
* kto i dlaczego sfałszował przykazania Boże,
* dlaczego Marcin Luter zerwał z Rzymem;
* o krwawej nocy Świętego Bartłomieja;
* dlaczego Kościół dąży do władzy;
* dlaczego spalono jana Husa;
* dzieje herezji, klątwy i inkwizycji;
* co dzieje się z duszą człowieka po śmierci;
* jakie jest prawdziwe oblicze spirytyzmu i okultyzmu;
* jak w zadziwiający sposób wypełniają się proroctwa Pisma Świętego;
480 stron prawdy, którą należy poznać.
zamówienia i info: e-mail m...@i...pl
Agencja Mawex

CENA: 28 zł + koszt przesyłki
RAZEM (41zł)

1. Data: 2000-02-18 14:13:54

Temat: Odp: POZNAJ PRAWDĘ
Od: "vvako-tp" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

[...]

> * co dzieje się z duszą człowieka po śmierci;

straszy w Agencji Mawex

pozdrawiam
vvako

1. Data: 2000-02-23 13:59:52

Temat: Re: POZNAJ PRAWDĘ
Od: j...@f...edu.pl (Jerzy Tarasiuk) szukaj wiadomości tego autora

> Swiatowy bestseller pióra amerykańskiej pisarki Elen White.

Znam (Ellen G. White) - czytalem "Zycie Jezusa" (Desire of Ages).
I zapewniam, ze jak sie temu dobrze przyjrzec, to widac, ze
autorce nie o to chodzi, by czytelnik poznal prawde, ale zeby
go od prawdy odwiesc. Nie warto kupowac, zmarnowane pieniadze.

Z tego, co zaobserwowalem, to jakas sekta religijna propaguje
chyba wylacznie ksiazki tej autorki (w kazdym razie widzialem
ze zachwalali tylko jej), czyzby byla u nich jakims "guru"?

> Wydana w ponad 200 językach świata w wielu milionach egzemplarzy.

To swiadczy o tym, ze ktos ma pieniadze na wydawanie i reklame.
Jesli celem propagowania ksiazki jest "wyrabianie gruntu" do
wciagania ludzi do sekty, po to zeby potem ich wykorzystywac,
to w sumie moze im sie to oplacac.

W kazdym razie ODRADZAM czytania tej ksiazki ludziom, ktorzy
czuja sie niepewnie, np. maja sklonnosci do nerwic - styl tej
autorki, bardzo podobny do stylu Sun Muong Moona, moze bardzo
negatywnie na nich wplynac. Z grubsza styl jest taki, ze
wszystko dookola jest zle, tylko MY, nasza sekta, dobrzy, to
tylko dzieki NAM bedzie na swiecie jakies dobro. I jakies
podejscie do dobra i zla jak do magii - u Moona bylo, ze
Abraham uczynil zle, ze skladajac ofiare na znak przymierza
z Bogiem nie porozcinal ptakow, i u E. White ten sam styl...
Nie wiem czy Moon lub E. White wierza w magie, czy tylko tak
pisza zeby wywrzec wplyw na czytelnika, ale na pewno jesli
sie to probuje traktowac powaznie to sie robi wode z mozgu.

Jurek

PS: a swoja droga, zeby agencja, ktora sprzedaje ksiazke,
nie napisala poprawnie imienia autorki... czy moze to
robienie wody z mozgu juz az tak na nich zadzialalo?

Czule slowka
Re: Lepsze niz "piekne buśki Pameli":)
Lepsze niz "piekne buśki Pameli":)
Re: POZNAJ PRAWDĘ