Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Data: 2020-05-05 13:43:01
Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb>

W dniu 03.05.2020 o 10:49, Kviat pisze:

> Też się nadziwić nie mogę :)
> Nie masz pojęcia jaki Ziemia ma kształt, a równocześnie kreujesz się
> na znawcę historii polityki światowej. I lotniskowców.
> Skąd ty to wszystko wiesz, skoro na własne oczy nie widziałeś? Tylko
> nie mów mi, że przeczytałeś i uwierzyłeś na słowo...

Standardowo - dane z co najmniej trzech źródeł i na koniec rachunek
prawdopodobieństwa oparty na doświadczeniach własnych. Ale i to nie daje
powodu do pouczania innych.

> Oj tam. Po prostu interesuje mnie mechanizm, który powoduje, że jedne
> rzeczy przyjmujesz bezkrytycznie na słowo (no bo skąd czerpiesz swoją
> wiedzę o tym co się działo np. 100, 200 czy 500 lat temu? Albo co się
> działo kilka tysięcy kilometrów od ciebie, gdzie nigdny nie byłeś i to
> do tego jeszcze przed twoim urodzeniem? - wnioski jakie z tego
> wyciągasz, to osobny temat...) i równocześnie twierdzisz, że nie
> wiadomo jaki Ziemia ma kształt.

Tobie przecie wiadomo, zawsze wiedziałeś, zarówno w średniowieczu jak i
teraz. Tylko te mądre miny przy oznajmianiu TEGO jakoś nie pasują do
kogoś faktycznie mądrego.

> Coś ci się pomyliło. Nie znam nikogo kto by żył tak długo. Ze mną
> włącznie :)

Nic nie szkodzi, "pamięć komórkowa", jesteś w prostej linii potomkiem
inkwizytorów.

> Oj tam. Komórki to ściema, przecież nie ma czegoś takiego. Tak łatwo
> dałeś się oszukać naukowcom? Jak coś, co nie istnieje, może mieć pamięć?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

 Gdyby nie oni to sam taką tezę bym głosił. Jeszcze raz przyjmij do
wiadomości że nie jestem jakimś bezrozumnym osłem którego trzeba
prowadzać na postronku "nauk".