PRALKA

1. Data: 2005-12-28 12:13:48

Temat: PRALKA
Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Po 12 latach użytkowania pralki POLAR nadszedł jej koniec. Proszę o radę
jaka pralkę polecacie Państwo. Odradzano mi ponowinie polara, ponieważ
kupiła ją firma Whirlpool (włoskie części).
Co sadzicie o Amice lub może coś innego. Cena do 1500 zł.

2. Data: 2005-12-28 12:30:14

Temat: Re: PRALKA
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-28 13:13 +0200, Użytkownik EMA napisał :
> [...]
> kupiła ją firma Whirlpool (włoskie części).
> Co sadzicie o Amice lub może coś innego. Cena do 1500 zł.

Temat pralek byl wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkokrotnie poruszany. Co
uzytkownik to ulubiona pralka:-) Ja na przyklad mam indesit (ponad 3
lata) i sobie chwale.

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/

3. Data: 2005-12-28 15:03:51

Od: Kostek <j...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] napisał(a):

> Temat pralek byl wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkokrotnie poruszany.

Dokładnie.

> Co uzytkownik to ulubiona pralka:-) Ja na przyklad mam indesit (ponad 3
> lata) i sobie chwale.

A ja na przykład mam Siemensa i też sobie chwalę ;-)
Kostek

4. Data: 2005-12-28 20:34:58

Od: "g_mar_wp" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja na przykład mam Siemensa i też sobie chwalę ;-)
> --
to ja trochę inaczej
mam Ariston AD10 i klne w żywe kamienie!

gm

5. Data: 2005-12-29 07:44:39

Od: "jacek" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "g_mar_wp"

> to ja trochę inaczej
> mam Ariston AD10 i klne w żywe kamienie!

a ja mam miske z pcv i choć troche mniej to sobie chwale ;) (jeszcze się nie
dorobiłem czegoś więcej)
jacek

6. Data: 2005-12-31 08:44:18

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EMA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kupiła ją firma Whirlpool (włoskie części).
> Co sadzicie o Amice lub może coś innego. Cena do 1500 zł.
ja zdeeeeeeeeeeeeeeeecydowanie odradze własnie polara.. ktos kto ci to juz
odradzal mial racje...

7. Data: 2006-01-01 10:17:06

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupiła ją firma Whirlpool (włoskie części).
> Co sadzicie o Amice lub może coś innego. Cena do 1500 zł.

Amiki ma dobre kuchenki. O pralkach lepiej zapomniec. Z tego co jest na
nszym rynku (pomijam drogie Miele, Smeg)zdecydowanie Siemens lub Bosch.
Pralka powinna miec elektroniczne sterowanie, wyświetlacz, wyważenie wsadu
przed wirowaniem, wirówka minm. 1000 obrotów, aqua-stop, logiczny i
przejrzysty interfejs uzytkownika. Powinna tez byc cicha i oszczędna, no i
dobrze prać (klasa AA). To wszystko maja pralki Bosch-Siemens. I jeszcze
drobiazg, wyjmowalna szuflada - niby głupstwo, ale umozliwia wyzyszczenie
z osadu kamienia raz na jakiś czas. Uwagi te odnoszą sie do pralek
ładowanych z boku, o innych lepiej zapomnieć.

8. Data: 2006-01-02 08:42:25

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od niedawna mam Whirlpool 45cm (bez 6S) i na razie nie narzekam,
poprzednio miałam też "włoszczyznę" (Monte Bianco), która ma chyba z 9 lat i
jeszcze jest na chodzie. Pomimo małej usterki, którą serwisant zdiagnozował
jako uszkodzenie programatora i kazał go wymienić (ok.350zł), ja z pomocą
cyjanopanu naprawiłam "zepsuty" programator za 1,60zł... Dodam, że ja nie
znam się na takich naprawach, trochę tylko "pogrzebałam" :))

> [...]
> z osadu kamienia raz na jakiś czas. Uwagi te odnoszą sie do pralek
> ładowanych z boku, o innych lepiej zapomnieć.
To wszystko ma mój Whirlpool, super odwirowane jest pranie na 1000 obr.

Pozdrawiam
Bogna

9. Data: 2006-01-03 11:21:13

Od: "qwerty" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z osadu kamienia raz na jakiś czas. Uwagi te odnoszą sie do pralek
> ładowanych z boku, o innych lepiej zapomnieć.

. i jeszcze powinna umieć sama wieszać ubrania na suszarce, gotować i
pokazywać filmy dvd w okienku zamiast obracającego się prania :-) Z tymi
klasami to też jest różnie, no bo jak pralka ma prać 5kg wsadu w łyżce wody,
to po pierwsze będzie chechłeła 2 godziny (tutaj będzie potrzebny wyświetlacz
żeby wiedzeć ile jeszcze czekać) a po drugie może czegoś nie doprać - ale
dzięki temu licznik przekęci się o 1kWh i będzie na topie z uwagi na
oszczędność. Ja mam już dłuższy czas Amikę 600 obrotów bez wyświetlacza oraz
zbędnych bajerów i jestem bardzo zadowolony.

10. Data: 2006-01-04 12:35:31

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o radę
> jaka pralkę polecacie Państwo.

ABSOLUTNIE NIE KUPUJ CANDY!!! Jestem nieszczęśliwym posiadaczem tego paskudztwa
(model Aquamatic 6). Po kilku latach (bardzo mało i rzadko było prane) strzelił
łącznik ośki wirnika z wirnikiem. Reperacja bardzo łatwa (dla mnie) ale wirnik
z ośką kosztuje 350 zł. i trzeba jeszcze czekać z tydzień. Serwis bardzo
nieprzyjemny i pewnie jest tylko w większych miastach. Samej ośki z łącznikami
nie sprzedają, jakiś bałwan-konstruktor połączył to z wirnikiem na stałe. Z
ciekawszych osiągnięć tego kowala: żeby wyjąć silnik, trzeba rozebrać całą
pralkę, włącznie z rozłączeniem bębna na dwie połówki! Teraz muszę wyrzucić te
zwłoki, bo przecież za 350 to kupię coś używanego, ale normalnego.

Pozdrawiam

Czapla

Biala farba do scian i sufitu
Projektant/architekt wnetrz - Krakow - kto poleci ?
drzewko bonzai
jakiej firmy okna wybrać?
Parkiet - faktura