Re: PROPOZYCJA - pl.sci.medycyna.moderowana - (RFD2)

From: Jacek <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.news.nowe-grupy,pl.sci.medycyna
Subject: Re: PROPOZYCJA - pl.sci.medycyna.moderowana - (RFD2)
Date: Fri, 16 Aug 2002 11:10:26 +0200

dradam wrote:

> Nie, jezeli juz to bedzie to : sci.med.medycyna lub inna, w obrebie
> hierarchii sci.med., a nie hierarchii pl.sci.

Ok.
Ale poniewaz rozpoczales i kontynuujesz watek lekarzy polonijnych, to
rozumiem,
ze nie zostana oni wykluczeni z aktywnosci grupy
pl.sci.medycyna.moderowana (=polonijna) ?

> Mam nadzieje... Ale tak nie jest. Medycyna to nie tylko w tym
> przykladzie czysta wiedza, ale rowniez mozliwosc jej zastosowania. To
> jest to co "dostaje pacjent". Co go leczy, co zapobiega jego chorobie,
> zwalnia jej rozwoj. Co powoduje, ze zyja pacjenci coraz dluzej ( a
> nie coraz krocej - jak to dzieje sie w Polsce).

Ale co konkretnie proponujesz ?
Wprowadzenie do kraju procedur terapeutycznych stosowanych za granica ?

> O tym wiedza, ale nikt nie chce pisac...

"Nikt nie chce" ?
Chyba nie jest tak zle, na grupe usenetowa pisze wielu lekarzy z
zagranicznych domen.
Jednak wbrew pozorom, korzystanie z usenetu on-line jest trudne i wiele
osob nie potrafi skonfigurowac czytnika newsow, sledzic dyskusje w wielu
watkach i odpowiadac on-line.
Ten temat byl juz omawiany na grupie polip.
Z tego tez powodu, wieksza popularnoscia od usenetu ciesza sie obecnie
listy dyskusyjne prowadzone na serwerach www i czytane ze strony www.

> Ktorzy profesorowie ?

A ktorzy moderatorzy ?
Ci profesorowie, ktorzy zechca.
Znam dwoch, jeszcze nie emerytowanych, ktorzy z zainteresowaniem
korzystaja z usenetu i nie maja oporow przed pisaniem na grupe medycyna.

> Zapomniales podac nastepne 393 przyklady , sciagniete z Internetu...
> Podaj choc 10, zaobserwowanych osobiscie, w czasie pracy w charakterze
> attending physician , w okresie blisko 18 lat, na terenie kontynentu
> polnocno-amerykanskiego .

Alez ja nie mowie ze "Treating Physician" jest super ok,
ale jest i jest uzywany oficjalnie w Kanadzie i Stanach.
"Treating Physician" ma 47,200 gugli
Szukano "treating physician" . Strony 1 - 10 z ok.
47,200. Znaleziono w 0.23 sek.
"Attending Physician" ma 114,000 gugli
Szukano "attending physician" . Strony 1 - 10 z ok.
114,000. Znaleziono w 0.17 sek.

Nie czuje sie upowazniony aby zaliczyc osoby uzywajace pierwszego
terminu do klasy "madry glupi".
Przeciez to sa ministerstwa, organizacje zawodowe, oficjalne strony
lekarzy, oficjalne strony organizacji zawodowych, strony szpitali.

Nie mozna tego zjawiska krytykowac. Mozna jedynie w okreslonych
terminach sprawdzac, czy
procentowy udzial pierwszego okreslenia sie zwieksza lub zmniejsza.
Ale jest to wiecej niz 1:3, czyli grubo powyzej progu istotnosci.

Dalsze przyklady.
Kanada, domena .gov
PDF]PETITION FOR CHANGE OF PRIMARY TREATING PHYSICIAN
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Your Response must be submitted using the Response to Petition for
Change of Treating
Physician form which is contained in Part B on Pages 3 and 4 of this
form ...
www.dir.ca.gov/dwc/DWCFORM280.pdf - Podobne strony

PDF]PRIMARY TREATING PHYSICIANS PROGRESS REPORT (PR-2)
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Division of Workers' Compensation PRIMARY TREATING PHYSICIAN'S ...
and Stationary" (ie.,
has reached maximum medical improvement), do not use this form. ...
www.calchiroassn.org/forms/Dwcpr2.pdf - Podobne strony

Domena .gov

RTF]worker's compensation procedures
Format pliku: Rich Text Format - Wersja HTML
... You may be treated by your chiropractor upon referral by your
treating physician. ... 2/99.
DESIGNATION OF PERSONAL PHYSICIAN/ CHIROPRACTOR FORM. ...
www.lbl.gov/Workplace/HumanResources/fmla/persphy.rt
f - Podobne strony

Stanford University

[DOC]DATE:
Format pliku: Microsoft Word 97 - Wersja HTML
... medical records concerning your case be forwarded to the new
treating physician ... To
request your medical record release, complete the form located on ...
www.stanford.edu/dept/Risk-Management/ docs/WorkRelatedInjuries.doc -
Podobne strony

State of New Jersey, US

PDF]MEDICAL EXAMINATION BY PERSONAL OR TREATING PHYSICIAN
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Division of Pensions and Benefits * PO Box 295 * Trenton, NJ
08625-0295 * (609)
292-7524 MEDICAL EXAMINATION BY PERSONAL OR TREATING PHYSICIAN This form
must ...
www.state.nj.us/treasury/pensions/ epbam/exhibits/pdf/bd0021.pdf -
Podobne strony

University of Berkeley

Faculty/Staff -
... the claim form is filed 1), The University’s third-party
administrator, Octagon
Risk Services (ORS) contacts you, your supervisor, and your treating
physician. ...
www.uhs.berkeley.edu/Facstaff/WorkersComp/eefaq.htm - 20k - 15 Sie 2002
- Kopia - Podobne strony

Szukano treating physician form . Strony 1 - 10 z ok. 277,000.
Znaleziono w 0.16 sek.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).