koniec dyskusji Re: attending physician vs. treating physician

Data: 2002-08-16 10:48:06
Temat: koniec dyskusji Re: attending physician vs. treating physician
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

Ja nadal nie rozumiem o co ci znow chodzi.
Napisales, ze okreslenie "Treating Physician" nie ma znaczenia.
No przeciez tak nie jest.
"Treating Physician" to takze okreslenie official, uzywane
w Stanach, Kanadzie w charakterze official, a nie znaczenia przenosnego.
Nie uzywam go ja, a tysiace instytucji.
Zwroc sie do tych instytucji z zapytaniem, dlaczego uzywaja "Treating
Physician" ( z duzej litery).

"Trating physician" pojawia sie w ustawodawstwie
Virginia Workers' Compensation Act.

i dalej
State of Illinois
Public Acts
92nd General Assembly

I to wszystko.
Ale nie sa to imaginacje, a zapisy ustawowe.

Cytat I:
"
I tak jak
ktos probowal mi wytlumaczyc, ze pojecie "attending physician" jest
rownie wazne jak "treating physician". No wiec wcale nie jest tak.
"
Nikt tego nie usilowal.
To ty usilowalem powiedziec, ze pojeciec "treating physician"
nie istnieje w jezyku urzedowym w Stanach, Kanadzie.
A przeciez tak nie jest.

Cytat II:

"
"Treating physician" ma
wartosc kombinacji logicznej, ale nie ma charakteru terminu prawnego.
Zreszta posluze sie przykladem .

Radze poszukac poprzez wyszukiwarki tekstow zawierajacych okreslenie
"madry glupi". W zaleznosci od wyszukiwarki znajdzie sie od zera do
ponad 400 dokumentow. Czy z tego wynika iz termin "madry glupi" jest
powszechnie uzywany w jezyku polskim i ma inne, niz tylko "przenosne",
znaczenie ? A no odpowiedzmy sobie sami. Na internecie wyszukiwarka
moze nam znalezc prawie wszystko, tylko czy to bedzie mialo jakis sens
i jakas wartosc ?
"

Bedzie mialo wartosc, gdyz "treating physician" pojawia sie w urzedowych
dokumentach, ustawodawstwie.

Proponuje zatem koniec dyskusji.
Nikt nie lubi, gdy mu sie cos narzuca.
I dlatego nie narzucaj nikomu, ze pojecie "Treating Physician" to to
samo co "madry glupi".
Przeciez doskonale wiesz, ze tak nie jest, a dodatkowo podalem przyklady
z urzedow, instytucji, uniwersytetow, ze pojecie "Treating Physician"
jest bardzo popularne w Stanach i Kanadzie.

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).