PROPOZYCJA:pl.soc.dzieci.rowne-szanse

1. Data: 2003-08-25 05:00:02

Temat: PROPOZYCJA:pl.soc.dzieci.rowne-szanse
Od: "kameljanda" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie od bardzo dziś słonecznego poniedziałku :-)
Na grupie pl.news.nowe-grupy mam nadzieję rozwinie się dyskusja o
popozycji nowej grupy pl.soc.dzieci.rowne-szanse
<bic4is$idd$1@inews.gazeta.pl>

Zapraszam do dyskusji :-)

--
kameljanda;
"Możesz więc wpływać na zachowanie dziecka, stosując odpowiednie metody

2. Data: 2003-08-25 05:19:41

Temat: Re: PROPOZYCJA:pl.soc.dzieci.rowne-szanse
Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kameljanda napisał:
> Zapraszam do dyskusji :-)

jestem za

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

3. Data: 2003-08-25 05:33:54

Od: "kameljanda" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości

> jestem za

:-D
Zapomniałam dodać, że dodyskusji na wspomnianej grupie :-)
kameljanda

4. Data: 2003-08-25 06:27:31

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> :-D
> Zapomniałam dodać, że dodyskusji na wspomnianej grupie :-)

to teraz mam byc przeciw?? ;-)

5. Data: 2003-08-25 10:44:38

Od: "kameljanda" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to teraz mam byc przeciw?? ;-)

Po prostu uświadomiłaś mi, że nie podałam, iż dyskutować należy na
pl.news.nowe-grupy, ponieważ takie są zasady, skoro tam właśnie wysłałam
ogłoszenie :-)
--
kameljanda; "Możesz więc wpływać na zachowanie dziecka, stosując
odpowiednie metody wychowawcze."; R. Forehand, N. Long, Jak wychować
uparte dziecko.

Witam wszystkich
Polisa Posagowa PZU
Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS