PROSTATA

1. Data: 2003-01-26 15:50:11

Temat: PROSTATA
Od: "Wojtek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, Szukam porady - co zrobic zeby wyleczy prostate. Moj ojciec na nia
cierpi i ostatnie badanie PSA nie wyszlo najlepiej; 13,8 znacie moze dobre
kudziska jakis lekarzy, dobrycyh specow, jakies rozwiazania niemedyczne,
ktore moga pomoc - a moze wiecie czego najlepiej nie robic czy stosowac -
pomozcie , czekam

2. Data: 2003-01-26 17:17:52

Temat: Re: PROSTATA
Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktore moga pomoc - a moze wiecie czego najlepiej nie robic czy stosowac -

Ano trzeba iść do urologa, który sam wykonuje USG i sam bada pacjenta pod
konrolą aparatury.... PSA nie jest jeszcze wyrokiem; nic nie zastąpi
paluszka urologa :-)
Patrz na problem uważnie, bo masz duże szanse, że kiedyś będzie to i Twój
problem... (do takiego badania trzeba być odpowiednio przygotowanym)
Więcej możemy podyskutować na priva.

Juanito

3. Data: 2003-01-26 20:54:48

Od: "jaba" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek <w...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b110im$kue$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> ktore moga pomoc - a moze wiecie czego najlepiej nie robic czy stosowac -

Moj tata ma to samo.
Je duzo pestek dyni.
Podobno pomaga.

4. Data: 2003-01-27 07:46:17

Od: "Eliza" <e...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety prostata jeśli się ją zaniedba daje bardzo dziwne objawy, mój tato
trafił do szpitala z objawami skrajnego wycieńczenia, kompletny brak
apetytu. Po zrobieniu PSA okazało się że wynosi 35, ale na szczęście
trafiliśmy do dobrego urologa (godny polecenia, jestem z Trójmiasta).
Chodziliśmy do niego na comiesięczne wizyty, podczas których tato dostawał
bardzo drogi zaszczyk (ok .400 zł ale na szczęście do tej pory był na liście
leków ryczałtowych, nie wiem jak teraz po wprowadzeniu nowych list) i po 4
zastrzyku wyniki były juz w normie, a tato odzyskał apetyt i siły. Tak
więc musisz sie wybrac do dobrego urologa, który na pewno pomoże.

Pozdrawiam
Elżbieta

5. Data: 2003-01-27 08:00:37

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Jan 2003, Eliza wrote:

> zastrzyku wyniki były juz w normie, a tato odzyskał apetyt i siły. Tak
> więc musisz sie wybrac do dobrego urologa, który na pewno pomoże.

prawidlowe leczenie w przypadku nawet zaawansowanych postaci
raka prostaty daje regresje i nadzieje na dlugie zycie mimo choroby,
wiec masz racje, ze trzeba sie poddac leczeniu

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-01-27 12:25:49

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jaki to zastrzyk?
adam

7. Data: 2003-01-27 12:43:22

Od: "Eliza" <e...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie wiem czy odnajdę kopię recepty, postaram się poszukać w domu.

Elżbieta

8. Data: 2003-01-27 19:34:08

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Jan 2003, Eliza wrote:

> Niestety nie wiem czy odnajdę kopię recepty, postaram się poszukać w domu.

mysle, ze antyandrogen stosowany w leczeniu raka prostaty - ale
tu nie nalezy tego stosowac na zasadzie - "wezme sam, bo innemu
zrobilo to dobrze" - wiec nie wiem, czy zrobisz dobra przysluge

P.

9. Data: 2003-01-27 20:02:32

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> tu nie nalezy tego stosowac na zasadzie - "wezme sam, bo innemu
> zrobilo to dobrze" - wiec nie wiem, czy zrobisz dobra przysluge

Nie boj sie, nie naszprycuje sie tym sam. Ale zawsze mozna podpowiedziec
lekarzowi. P.K. traktuje tu piszacych jak dieci.
adam

10. Data: 2003-01-27 20:49:45

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Jan 2003 a...@p...onet.pl wrote:

> Nie boj sie, nie naszprycuje sie tym sam. Ale zawsze mozna podpowiedziec
> lekarzowi. P.K. traktuje tu piszacych jak dieci.

mysle, ze kazdy urolog wie, skoro ja wiem. To Ty nie traktuj
urologow jak dzieci ... :-)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl