Re: PROSTATA

From: "Eliza" <e...@l...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: PROSTATA
Date: Mon, 27 Jan 2003 08:46:17 +0100

Niestety prostata jeśli się ją zaniedba daje bardzo dziwne objawy, mój tato
trafił do szpitala z objawami skrajnego wycieńczenia, kompletny brak
apetytu. Po zrobieniu PSA okazało się że wynosi 35, ale na szczęście
trafiliśmy do dobrego urologa (godny polecenia, jestem z Trójmiasta).
Chodziliśmy do niego na comiesięczne wizyty, podczas których tato dostawał
bardzo drogi zaszczyk (ok .400 zł ale na szczęście do tej pory był na liście
leków ryczałtowych, nie wiem jak teraz po wprowadzeniu nowych list) i po 4
zastrzyku wyniki były juz w normie, a tato odzyskał apetyt i siły. Tak
więc musisz sie wybrac do dobrego urologa, który na pewno pomoże.

Pozdrawiam