PROSTATA

1. Data: 2007-04-21 11:59:55

Temat: PROSTATA
Od: leziw <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, wiele sie mowi o problemach z prostata, o tym ze odsetek
mezczyzn majacych z nia problemy rosnie.

Zakladam, ze kazdy, mniej wiecej, zna obajwy przerostu tego organu
(jesli nie to zapraszam na google). Natomiast..

Tu zwracam sie do specjalistow, interesuje mnie PROFILAKTYKA.
Przeszukiwalem zasoby internetu na ten temat i znalazlem jedynie
szczatkowe, momentami sprzeczne informacje.

Co zrobic zeby w przyszlosci oszczedzic sobie watpliwej przyjemnosci
posiadania problemow z prostata? Jestem mlody i sprawny, chcialbym ta
sprawnosc zachowac jak najdluzej. O dreszcze przyprawia mnie mysl, ze
moze to byc jedynie kwesta przypadku...

Krotko mowiac: Co zrobic aby ustrzec sie przed problemami z prostata w
przyszlosci?

2. Data: 2007-04-21 13:45:23

Temat: Re: PROSTATA
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leziw" <w...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> moze to byc jedynie kwesta przypadku...
>
> Krotko mowiac: Co zrobic aby ustrzec sie przed problemami z prostata w

Zajrzyj na www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-04-21 15:27:22

Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzyj na xxx>
>Pozdrawiam Jurek M.

Uwaga - sekciarz. Osoba należy do grupy oszustów, zarabiających na niewiedzy
innych. Zalecane postępowanie - igorancja jego wypowiedzi.

4. Data: 2007-04-21 16:09:26

Od: leziw <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie byloby sie dowiedziec czegos w temacie :)

5. Data: 2007-04-21 16:17:12

Od: "Bu" <b...@b...bu> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzyj na www.optymalni.org.pl
> Pozdrawiam Jurek M.

Buhahahahahhaah , lezeeeeeee. Ty jednak jestes bardzo ulomnym czlowiekiem...
i przez ciebie zaczynam wierzyc ze optymalni to sekta sie robi... przykre to
jest....

6. Data: 2007-04-21 16:25:21

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bu" <b...@b...bu> napisał w wiadomości

> Buhahahahahhaah , lezeeeeeee. Ty jednak jestes bardzo ulomnym
> czlowiekiem... i przez ciebie zaczynam wierzyc ze optymalni to sekta sie
> robi... przykre to jest....
Przykre, to jest spotkać na drodze takie matolstwo jak Ty...
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-04-21 17:26:43

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Uwaga - sekciarz. Osoba należy do grupy oszustów, zarabiających na
> niewiedzy
> innych. Zalecane postępowanie - igorancja jego wypowiedzi.

Niżej matole pytał autor wątku o pomoc w ramach której pisał na grupę? Ty
jesteś tym oszukańczym matołem drwiącym sobie z ludzi aby rozwiązać swoje
prywatne matolskie problemy.
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-04-21 17:37:36

Od: "Bu" <b...@b...bu> szukaj wiadomości tego autora

> Przykre, to jest spotkać na drodze takie matolstwo jak Ty...
> Pozdrawiam Jurek M.

Zycze duzo zdrowia pajacu ;-]

9. Data: 2007-04-21 18:04:41

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leziw" <w...@g...com> napisał w wiadomości ....

> Krotko mowiac: Co zrobic aby ustrzec sie przed problemami z prostata w
> przyszlosci?

Chyba jedyną rzeczą jaką można zrobić to nie doprowadzić do przerostu
prostaty, więc przynajmniej raz do roku badać, np. zrobić PSA i co jakiś
czas USG a w razie jakichkolwiek odstępstw od normy natychmiast zacząć
leczenie.
pozdrawiam A

10. Data: 2007-04-21 19:33:54

Od: leziw <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prostaty, więc przynajmniej raz do roku badać, np. zrobić PSA i co jakiś
> czas USG a w razie jakichkolwiek odstępstw od normy natychmiast zacząć

A co doprowadza do przerostu prostaty?

ból kosci ogonowej
Re: stop Jurkomi M.
tarczyca