PRZEPIS na sałatkę z chińskich zupek

11. Data: 2006-04-20 19:44:49

Temat: Re: PRZEPIS na sałatkę z chińskich zupek
Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gsk napisał(a):

> Mnie to zawsze zastanawia jak się wymyśla takie przepisy...
> Gosia

Mnie też. Moja przyjaciółka znalazła go na jednym babskim forum, mam
go od niej.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska i Koty

12. Data: 2006-04-20 20:03:00

Od: "BasiaK" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola Żyszkowska" <z...@g...com> napisał w wiadomości
> Na prośbę JackOss...
>
> Potrzebne są: zupki najlepiej VIFON (jedna ostra i jedna łagodna), pół
> piersi z kurczaka (jak ktoś lubi to może być cała, ja daję całą), kapusta
> pekińska, puszka czerwonej fasoli i majonez.

Ja zamiast czerwonej fasoli daję mieszankę meksykańską ze słoiczka. A pierś
z kurczaka jest najlepsza w tej sałatce jesli się posypie ją podczas
smażenia przyprawami z tych zupek.
Potwierdzam że pyszne, choć dla mnie brzmiało nieprawdopodonie, ale sie
przemogłam i nie żałuję. Przepis trafił do moich zbiorów.
Pozdrawiam, Basia

13. Data: 2006-04-20 20:21:53

Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

BasiaK napisał(a):

> Potwierdzam że pyszne, choć dla mnie brzmiało nieprawdopodonie, ale sie
> przemogłam i nie żałuję. Przepis trafił do moich zbiorów.
> Pozdrawiam, Basia

A ten glutaminian sodu łatwo można wydłubać spomiędzy zębów ;)

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska i Koty

14. Data: 2006-04-20 20:22:01

Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz Hanna Burdon napisał:

> Wakacje pod namiotem w Borach Tucholskich, 1995: makaron z kwaśną
> śmietaną i mirabelkami. Makaron jeszcze był, mirabelki rosły nad
> nami, a na śmietanę się zrzuciliśmy. :-)

Wakacje 97? 98?
Znaleźliśmy kilka butelek po tanim winie, sprzedaliśmy je a za kasę
kupiliśmy chleb ciemny i musztardę sarepską. Pycha kanapki, dzień cały
na nich przeżyliśmy.. ;)

Wakacje 2004. Baza w Jaworniku. Koledzy zebrali dwa ogromne kosze
kurek, kupiliśmy w sklepie kilkanaście kilometrów w dół trzy białe
kapusty i kilka kilo ziemniaków, dodatkowo mieliśmy sól i trochę
oleju.. a zrobiliśmy wyżerkę dla ok. 15 osób ;). Gar był taki jak 1/3
mojego pokoju. Gotowało się to na palenisko kilka godzim. Bomba! :)

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

15. Data: 2006-04-20 21:03:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 20 avril 2006 ŕ 20:58:28, dans <e28lbp$gpi$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez
:

> Wakacje pod namiotem w Borach Tucholskich, 1995: makaron z kwaśną śmietaną
> i mirabelkami. Makaron jeszcze był, mirabelki rosły nad nami, a na
> śmietanę się zrzuciliśmy. :-)

1987, Bieszczady : zanalezlismy jablonke z dzikimi jablkami, mielismy
juz tylko pol kilo cukru, wode wzielismy z jeziora. Rozpalilismy
ognisko, pieklismy i bylismy szczesliwi (gorzej bylo nastepnego dnia).

Z tej samej wycieczki : dojechalismy do Krosna (z Gdanska chyba...) na
gape. Na dworcu w Krosnie zlozylismy sie na zamowienie w barze :
"talerz flakow, i szesc widelcow"

--
Niesz

16. Data: 2006-04-21 06:29:31

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola Żyszkowska napisał(a):

> (słusznie widać ostrzegano o linczu...) ;>

A gdzie ten lincz, gdzie?
Olu, podobny przepis już był kiedyś na grupie i nikt nikogo za niego nie
linczował :) Ja tę sałatkę robiłam już parę razy i uważam, że smaczna jest.

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

17. Data: 2006-04-21 06:31:04

Od: j...@b...bibl.univ.szczecin.pl (Panterka) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ullaaa napisał:

> [...]
> oleju.. a zrobiliśmy wyżerkę dla ok. 15 osób ;). Gar był taki jak 1/3
> mojego pokoju. Gotowało się to na palenisko kilka godzim. Bomba! :)

Dawno temu w maju:-): pod koniec rajdu z powodu znikomej ilosci
skladnikow do chleba kolezanka smarowala chleb dzemem i kladla na to
plasterek cebuli. Nikt nie chcial chleba z sama cebula lub z samym
dzemem. Nie do uwierzenia, ale te kanapki byly pyszne!!
Leczo po studencku: kielbasa tania, cebula, pomidor, przecier pomidorowy
i przyprawy. Kielbase, pomidor (pomidor to wersja eksluzywna), cebule
pokroic, podsmazyc, dorzucic przecier, przyprawic, koniec.
Salatka akademicka: ryz, kilka pieczarek, majonez, cos zielonego
(rzezucha, por). Ryz ugotowac, pieczarki podsmazyc, wszystko wymieszac i
pycha!
Panterka

18. Data: 2006-04-21 07:20:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2006 08:29:31 +0200, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>A gdzie ten lincz, gdzie?
>Olu, podobny przepis już był kiedyś na grupie i nikt nikogo za niego nie
>linczował :) Ja tę sałatkę robiłam już parę razy i uważam, że smaczna jest.

Wydaje mi sie, ze Zaslupie zostalo zauwazone, nawet jesli nie
zaakceptowane...ja sie i tak tym nie przejmuje!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

19. Data: 2006-04-21 07:21:38

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panterka wrote:
(...)
> Leczo po studencku: kielbasa tania, cebula, pomidor, przecier pomidorowy
> i przyprawy. Kielbase, pomidor (pomidor to wersja eksluzywna), cebule
> pokroic, podsmazyc, dorzucic przecier, przyprawic, koniec.

Kiełbasa to wersja ekskluzywna :) Duszona cebula i do tego grzanki
"prawie francuskie" - kromki starego chleba zmoczone pod kranem i usmażone.

> Salatka akademicka: ryz, kilka pieczarek, majonez, cos zielonego
> (rzezucha, por). Ryz ugotowac, pieczarki podsmazyc, wszystko wymieszac i
> pycha!

To funkcjonowało także z kaszami.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

20. Data: 2006-04-21 07:23:07

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Wydaje mi sie, ze Zaslupie zostalo zauwazone, nawet jesli nie
> zaakceptowane...ja sie i tak tym nie przejmuje!

Zasłupie może nie rzuca się w oczy, siedzi cicho, ale to taka szara
eminencja ;)

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl