Re: PSP czy pudelek?

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: PSP czy pudelek?
Date: Tue, 7 Jun 2011 12:30:29 +0200

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

nieporozumień i innego spojrzenia na sprawy, innego rozumienia pewnych pojęć
- możecie razem dojść do jakichś wniosków. Ja jestem informatyk i rozumiem
jakie miałeś zastrzeżenia do myśli formułowanych przez vonBrauna, ale
sposób,
a jaki się 'uchwyciłeś nieporozumień' - zamiast chwycić się 'wspólnego
rozumienia' - skutecznie zablokował postęp w dyskusji.

Nie oczekuj więc za wiele - jeśli wpierw nie poczynisz jakichś autorefleksji
:)

BTW. ktoś to zacytuje please, bo Ghost ma mnie chyba w KFie :)
Ja chcę z Tobą gadać- jak Ty ze mną też, to sobie gadamy. Zobacz proszę sam-
jak to wygląda, jak Ghost pisze do mnie coś wiedząc, że mam go w KF. Prawda?
Po jakiego grzyba chcesz się komuś narzucać? Dlaczego nie szanujesz czyjejś
prywatności i zabierasz mu jego prawo do nierozmawiania z Tobą? Powaga-
zupełnie nie dociera do mnie Twoje postepowanie (Ghosta tym bardziej, ale
nie o nim tu piszemy). Piszesz o vonBraunie- zauważyłem, że ze mną nie chce
gadać. Jego prawo. Czy ja mu się narzucam? Nie chce- to nie. Dla mnie to coś
tak oczywistego, że naprawdę trudno mi to tłumaczyć.
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron