PSP czy pudelek?

1. Data: 2011-06-07 07:30:11

Temat: PSP czy pudelek?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest za grupa, bo sazdzac z dyskusjni nt. "miny obamow" czy nt. tuska
wnosze, ze likalni aktywisci powinni raczej sie przeniesc na pudelka. Ale
oczywiscie wolny to kraj, mozna robic z siebie idiote gdziekolwiek.

Kuzwa a do dyskusji nt. swiadomosci, AI, wolnego wyboru, to wolami nie idzie
zaciagnac....

2. Data: 2011-06-07 08:05:50

Temat: Re: PSP czy pudelek?
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> gdziekolwiek.
>
> Kuzwa a do dyskusji nt. swiadomosci, AI, wolnego wyboru, to wolami nie

Tego ostatniego zwłaszcza dużo w odniesieniu do wyboru źródeł rewelacji
jest... hehe.

Qra

3. Data: 2011-06-07 08:29:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Tego ostatniego zwłaszcza dużo w odniesieniu do wyboru źródeł rewelacji
> jest... hehe.

wolow? zgadzam sie

4. Data: 2011-06-07 09:19:58

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Cze, 09:30, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Co to jest za grupa, bo sazdzac z dyskusjni nt. "miny obamow" czy nt. tuska
> wnosze, ze likalni aktywisci powinni raczej sie przeniesc na pudelka. Ale
> oczywiscie wolny to kraj, mozna robic z siebie idiote gdziekolwiek.

Bardzo ladne to ostatnie zdanie.
Powinno byc wyswietlane przed kazdym
sprawozdaniem z obrad sejmu tudziez przed
wszystkimi wydaniami tak zwanych dziennikow.
I komentarzy.
Lub czasopism-a.

> Kuzwa a do dyskusji nt. swiadomosci, AI, wolnego wyboru, to wolami nie idzie
> zaciagnac....

Bo moze wlasnie dokonano wyboru, niechby
i wolnego, miedzy psp.pudelkiem i psp.deserkiem,
a nieco odmiennymi w tresci i pomyslach na zycie,
miejscami?

5. Data: 2011-06-07 09:46:12

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdziekolwiek.
>
> Kuzwa a do dyskusji nt. swiadomosci, AI, wolnego wyboru, to wolami nie

... a weź może pod uwagę, że może nie dla wszystkich jesteś wdziecznym
dyskutantem ?
Obserwowałem Twoją dyskusję z vonBraunem, człowiekiem, który zjadł zęby
na neuropsychologii i jego wiedza w tym obszarze jest ogromna. I z
przykrością
muszę stwierdzić, że Twoje podejście do tematu dusiło w zarodku cały
potencjał
dyskusji. Ty w ogóle nie dążyłeś do Tego, by przyjemnie sobie porozmawiać
z człowiekiem, który ma wiedzę i wymienić siez nim myślą. Ty się moim
zdaniem
praktycznie całkowicie skupiłeś na tym, żeby zademonstrować swoje ego i
swoją
'wyższość' w tamtej dyskusji. Zero jakiegoś wyczucia, zero refleksji, że
pomimo
nieporozumień i innego spojrzenia na sprawy, innego rozumienia pewnych pojęć
- możecie razem dojść do jakichś wniosków. Ja jestem informatyk i rozumiem
jakie miałeś zastrzeżenia do myśli formułowanych przez vonBrauna, ale
sposób,
a jaki się 'uchwyciłeś nieporozumień' - zamiast chwycić się 'wspólnego
rozumienia' - skutecznie zablokował postęp w dyskusji.

Nie oczekuj więc za wiele - jeśli wpierw nie poczynisz jakichś autorefleksji
:)

BTW. ktoś to zacytuje please, bo Ghost ma mnie chyba w KFie :)

6. Data: 2011-06-07 09:56:04

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

To po huj cie cytowac?
Bo sie udusisz jak nie wtracisz swoje madre 3 grosze?
Olej palanta, zwlaszcza, ze przeciez masz komu wsadzic bezkrytycznie
jezor w dupe.

7. Data: 2011-06-07 10:21:50

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> ... a weź może pod uwagę, że może nie dla wszystkich jesteś wdziecznym
> dyskutantem ?
[...]
> Nie oczekuj więc za wiele - jeśli wpierw nie poczynisz jakichś
> autorefleksji :)
>
> BTW. ktoś to zacytuje please, bo Ghost ma mnie chyba w KFie :)

To po co piszesz _do_niego_?

Qra
--
wyciąwszy bezedety

8. Data: 2011-06-07 10:30:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

[...]

Ja chcę z Tobą gadać- jak Ty ze mną też, to sobie gadamy. Zobacz proszę sam-
jak to wygląda, jak Ghost pisze do mnie coś wiedząc, że mam go w KF. Prawda?
Po jakiego grzyba chcesz się komuś narzucać? Dlaczego nie szanujesz czyjejś
prywatności i zabierasz mu jego prawo do nierozmawiania z Tobą? Powaga-
zupełnie nie dociera do mnie Twoje postepowanie (Ghosta tym bardziej, ale
nie o nim tu piszemy). Piszesz o vonBraunie- zauważyłem, że ze mną nie chce
gadać. Jego prawo. Czy ja mu się narzucam? Nie chce- to nie. Dla mnie to coś
tak oczywistego, że naprawdę trudno mi to tłumaczyć.
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

9. Data: 2011-06-07 10:43:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-07 09:30, Ghost pisze:
> [...]
> gdziekolwiek.
>
> Kuzwa a do dyskusji nt. swiadomosci, AI, wolnego wyboru, to wolami nie

Każdy temat jest dobry do porozmawiania. A najciekawsze są IMO te
najbliższe życia.
Chcesz to zmienić, to działaj. Nie rozumiem tych pretensji kierowanych
do innych.

Zauważyłam, że ta grupa jest w dużym stopniu kwintesencją tej negatywnej
strony "polskości" - wszyscy mają do wszystkich pretensje i uwagi, że
powinni robić to, a nie tamto i być tacy, a nie owacy, podczas kiedy
sami nie wnoszą tak naprawdę żadnej innej, dodatkowej - teoretycznie
promowanej przez siebie - wartości. Sam chętnie bierzesz udział w
pyskówkach na rzekomo byle jakie (Twoim zdaniem) tematy.

Ewa

10. Data: 2011-06-07 10:49:32

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> autorefleksji :)
>
> BTW. ktoś to zacytuje please, bo Ghost ma mnie chyba w KFie :)

Mogę zacytować, ale mnie też Ghost ma w kaefie.
Jak wszystkich, na których się obraził ten najmądrzejszy maruda.
Chciałby podyskutować, hehehe.
Trzeba najpierw pomyśleć.

Re: Majster od tapet.
feminizm w kosciele (link)