"drobna, urocza wpadka"-inna wersja

1. Data: 2011-06-05 14:03:23

Temat: "drobna, urocza wpadka"-inna wersja
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wyborcza.pl/1,76842,9716356,Tusk_o_jeden_guzi
k_za_daleko.html

"Takie reakcje utwierdzają mnie w przekonaniu, że Komisja Etyki Poselskiej
powinna rozpatrzyć, czy zachowanie posła Donalda Tuska nie naruszało
artykułu 6 Kodeksu Etyki Poselskiej: "Poseł powinien unikać zachowań, które
mogą godzić w dobre imię Sejmu. Powinien szanować godność innych osób".

Brawo dla Piotra Pacewicza.

i.

2. Data: 2011-06-06 08:09:03

Temat: Re: "drobna, urocza wpadka"-inna wersja
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> artykułu 6 Kodeksu Etyki Poselskiej: "Poseł powinien unikać zachowań,
> które mogą godzić w dobre imię Sejmu. Powinien szanować godność innych

A nie uważasz, że to burza w szklance wody? (kolejna).
I w sumie znowu robota mediów skupiających się na pierdołkach zamiast na
rzeczach jakby konkretniejszych. Ale może to też nasza wina, bo chętniej
czytamy i oglądamy pierdołki, niż tematy, wydawałoby się, ważniejsze?

MK

3. Data: 2011-06-06 08:25:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

[...]

Bo nie mamy elit, które by na każdym kroku- przy każdej okazji zadawały
Donkowi konkretne pytania o ZUS, budżet, etc. On na te tematy nie ma
niczego- dosłownie niczego sensownego do powiedzenia. IMO- napierniczanki z
kibicami- to też celowo sprowokowane przez niego igrzyska zamiast chleba.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

4. Data: 2011-06-06 08:30:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> niczego- dosłownie niczego sensownego do powiedzenia. IMO- napierniczanki
> z kibicami- to też celowo sprowokowane przez niego igrzyska zamiast

Nie elity zadają pytania, ale dziennikarze.
Nie wiesz czy nie ma, jeśli nikt nie spytał. Ja np. nie wiem, a chciałabym
wiedzieć. I sorry Chiron, na słowo z pewnością Ci nie uwierzę :-PPPP,

A akcja "chleba i igrzysk:" to jednak robota pracowników mediów. I nie
sądzę, żeby było to działanie celowe (w Twoim rozumieniu). Raczej chodzi o
tak trywialne kwestie jak: oglądalność, czytalność, nakłady i KASA.

MK

5. Data: 2011-06-06 08:34:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> A akcja "chleba i igrzysk:" to jednak robota pracowników mediów. I nie
> sądzę, żeby było to działanie celowe (w Twoim rozumieniu). Raczej chodzi o
> tak trywialne kwestie jak: oglądalność, czytalność, nakłady i KASA.

nieprawdabotospisekjestjakzresztawszystkonatymswieci

6. Data: 2011-06-06 08:36:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> nieprawdabotospisekjestjakzresztawszystkonatymswieci

Ba, ale nie sądzę, żeby Chironowi dobrze się żyło z takim podejściem...
Ale nie moja sprawa, w sumie, MK

7. Data: 2011-06-06 08:37:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ba, ale nie sądzę, żeby Chironowi dobrze się żyło z takim podejściem...

Przeciez czlowiekowi z adrenalina tez sie fajnie wspolzyje.

8. Data: 2011-06-06 08:39:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Przeciez czlowiekowi z adrenalina tez sie fajnie wspolzyje.

Ale od stale wysokiego poziomu adrenaliny i kortyzolu mózg w końcu głupieje
i ślepnie na bodźce (depresja), MK

9. Data: 2011-06-06 09:30:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

> [...]
>
> nieprawdabotospisekjestjakzresztawszystkonatymswieci

Ba, ale nie sądzę, żeby Chironowi dobrze się żyło z takim podejściem...

Tak, masz rację.
:-)
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

10. Data: 2011-06-06 10:15:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale od stale wysokiego poziomu adrenaliny i kortyzolu mózg w końcu
> głupieje i ślepnie na bodźce (depresja), MK

By sie zgadzalo.

Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Gdzie jest teraz Iman?
E.coli. No to...