Re: Majster od tapet.

1. Data: 2011-06-06 08:21:50

Temat: Re: Majster od tapet.
Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Cały problem w tym zjebie że to ty sie w moje życie od wielu lat wpieprzasz
prowadząc wojnę. Więc niemiłego zdychania.

&gt; Belzebub.

&gt;

&gt; Bell, Włatca Móch, Betel, Chrześcijaństwo.

&gt; Jeden i ten sam pies.

&gt;

&gt; BTW mósk masz o wiele za cienki do takich tematów.

&gt; Pozostań w Pokoju zamkniętym i spadaj.

&gt;

&gt; --

&gt; CB

&gt;

&gt;

&gt; Użytkownik &quot;oxana&quot; napisał w wiadomości

&gt; news:4dd2.0000015b.4de9e0c7@newsgate.onet.pl...

&gt;

&gt; &gt; Gdzie sie podział ten post w którym wg ciebie kler jest sługa szatana i
inne

&gt; &gt; zarzuty na pół strony? Kościelni powinni go przeczytać coby wiedzieli komu

&gt; &gt; uporczywie d... liżą :)

&gt;

2. Data: 2011-06-06 14:29:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

WTF?

;)

--
CB

Użytkownik "oxana" <o...@o...eu> napisał w wiadomości

> Cały problem w tym zjebie że to ty sie w moje życie od wielu lat wpieprzasz
> prowadząc wojnę. Więc niemiłego zdychania.

feminizm w kosciele (link)
"drobna, urocza wpadka"-inna wersja
Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Gdzie jest teraz Iman?