PSP zawiesza dzialalnosc!

11. Data: 2020-05-15 01:28:39

Temat: Re: PSP zawiesza dzialalnosc!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> A u nas Cichosza i tylKO Braun POdburza do wieszania na latarniach ;)

Ten to ma odloty. I to z imieniem Boga na ustach! Psychopata. Przez niego i
przez Korwina odeszłam z Konfy - z wariatami i agentami mi nie po drodze.
---
Braun to niezgorszy prowokatorek. Robi swojom robote jak ta lala! ;P
Co do KOrwina to jest tylko bufonem. Ale wystarczajonco yntelygentnym
by nie wtopic zupelnie...
A KOnfa musi stosowac ostre metody by zaistniec. Na kulture przyjdzie czas
na emeryturze albo w niebie ;)

12. Data: 2020-05-15 15:51:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/05/2020 o 22:36, XL pisze:

> Ten to ma odloty. I to z imieniem Boga na ustach! Psychopata. Przez niego i
> przez Korwina odeszłam z Konfy - z wariatami i agentami mi nie po drodze.

a tak sie lubiliscie, co za szkoda

--
gazebo

13. Data: 2020-05-15 16:49:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-15 15:51, gazebo wrote:

> a tak sie lubiliscie, co za szkoda

//moze, zostan kucem...?

http://akapedia.pl/Kuc

14. Data: 2020-05-15 17:02:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/05/2020 o 15:49, Izaura pisze:

> //moze, zostan kucem...?

to ty nie nauczylas sie sikac? zastanawiajace
--
gazebo

15. Data: 2020-05-15 20:34:01

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.05.20 um 17:02 schrieb gazebo:

> to ty nie nauczylas sie sikac? zastanawiajace

Cos takiego?

https://ebd.cda.pl/620x395/5172903ae?wersja=1080p&t=
36

Btw. Ktos donosi na fb, ze w PL od 27 maja nie bedzie obowiazku mycia
rak po siusiu, a od 15 czerwca po kupce. Maseczki beda uzywane opcjonalnie.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

16. Data: 2020-05-16 01:43:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-15 17:02, gazebo wrote:

> to ty nie nauczylas sie sikac? zastanawiajace

//albo, karynom...?

http://akapedia.pl/index.php?title=Specjalna:Kategor
ie&offset=Imiona

17. Data: 2020-05-16 01:53:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Maseczki beda uzywane opcjonalnie
---
Bo zmondrzejom czy juz bardziej zglupiec siem ich nie da? ;P

18. Data: 2020-05-16 01:56:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-15 20:34, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> Btw. Ktos donosi na fb, ze w PL od 27 maja nie bedzie obowiazku mycia
> rak po siusiu, a od 15 czerwca po kupce. Maseczki beda uzywane opcjonalnie.

//a te maseczki to w jakim charakterze...?

19. Data: 2020-05-16 02:41:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//a te maseczki to w jakim charakterze...?
---
POdpaski albo fartuszka masunskiego ;P

20. Data: 2020-05-17 16:06:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/05/2020 o 19:34, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
>
> Btw. Ktos donosi na fb, ze w PL od 27 maja nie bedzie obowiazku mycia
> rak po siusiu, a od 15 czerwca po kupce. Maseczki beda uzywane opcjonalnie.

do zbierania kupek

--
gazebo

Misericordia
I znowu ktoś inny musi dbać o normalność
spiwory wiecznie zywe, dziekujemy Urban
coronavirus COVID-19
wybory