spiwory wiecznie zywe, dziekujemy Urban

1. Data: 2020-04-19 04:32:55

Temat: spiwory wiecznie zywe, dziekujemy Urban
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Georgette Mosbacher nawiązała do
sobotniej rozmowy telefonicznej Donalda Trumpa i Andrzeja Dudy. "Relacje
polsko-amerykańskie są bliższe niż kiedykolwiek, razem jesteśmy
silniejsi. Dziękujemy Polsce za gotowość do wysłania misji medycznej do
Chicago" - napisała na Twitterze ambasador.

--
gazebo

2. Data: 2020-04-19 22:31:54

Temat: Re: spiwory wiecznie zywe, dziekujemy Urban
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-19 04:32, gazebo wrote:
> [...]
> silniejsi. Dziękujemy Polsce za gotowość do wysłania misji medycznej do
> Chicago" - napisała na Twitterze ambasador.

//nie rozumiesz co my robimy tym misiem...?

3. Data: 2020-04-20 10:15:06

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.04.20 um 04:32 schrieb gazebo:
> [...]
> silniejsi. Dziękujemy Polsce za gotowość do wysłania misji medycznej do
> Chicago" - napisała na Twitterze ambasador.

Doszla do mnie ta radosna wiadomosc. PAD wysluchal moze (tlumacz byl bez
maski?) skarg Trumpa na Chinczykow, a pozniej ofiarowal bratniemu
narodowi amerykanskiemu spiwory, koce i kilku medykow. Gdybym byl w
poblizu to bym podpowiedzial jeszcze pare innych rzeczy, za ktorymi
Amerykanie tesknia: polish ham, pierogi, bigos i wodke "Sobieski". :-)

I pomyslec, ze kiedys powszechnie smiano sie z Barei! ;-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

coronavirus COVID-19
wybory
GeoPOlityka
Czyli jednak WONA!
COVID 19 nie musi być WIRUSEM ! Czyli czym sa exosomy...