PSPHOME - aktualizacje

1. Data: 2002-11-08 18:31:27

Temat: PSPHOME - aktualizacje
Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mili Grupowicze !!:)

W związku z faktem liczenia grzechów (a nawet włosów)
w jednym z najnowszych wątków, korzystamy z okazji
aby wspomnieć, że właśnie wszystkie grzechy jakie zostały
tu popełnione w październiku, zostały wykazane w aktualizacji
statystyk grupy w www.psphome.htc.net.pl .

Zaktualizowane zostały wykresy podstawowe oraz wykresy
dynamiczne. Chwilę jeszcze trzeba będzie poczekać na aktualizację
wykresów słupkowych (pięćdziesiątka psp).

W październiku nastąpił istny najazd nowych użytkowników
na grupę i na serwis psphome. Dobowa ilość postów wzrosła
ze 160 do prawie 220. Dobowa ilość piszących wzrosła z 52 do 59.
Do nowych użytkowników wysłaliśmy 229 psychobotów.
Rekordowa była też miesięczna liczba postów - 6559 wobec 5169
we wrześniu. Zmniejszyła się średnia długość postu do 73 wyrazów.
Poprawiła się dyscyplina cytowania - średnio cytaty stanowią 59%
zawartości listów.
Ciekawostką jest wzrost liczby żartowników, które zrównały się
procentowo z ilością śmieszników :). Świadczy to chyba o lepszym
na ogół samopoczuciu piszących... (?;)

80% uczestników dyskusji jest równocześnie czytelnikami serwisu
psphome, co nas, skromny zespół redakcyjny, bardzo cieszy.

W najbliższym czasie opublikujemy całkiem nowy rodzaj grafów
obrazujący w zasadzie jednym rysunkiem niemal wszystkie najistotniejsze
"grzechy" zawarte w postach. Będzie to nowy dział zwany
"planetarium PSP" - równie interesujący i oryginalny jak statystyki
dynamiczne.

Trzymamy kciuki za obie Kasie (NEVERMORE i Pyzol) oraz za
Martę (sadirę) i jej męża Piotra. Dział "motywacyjny" funkcjonuje
i jest na bieżąco aktualizowany. W dniu dzisiejszym możemy już
pokazać specjalnie na tę okazję zaprojektowane odznaczenie -
Gwiazdę Towarzystwa Wzajemnej Motywacji, której pełnowymiarowy
egzemplarz imienny (600x600) zostanie wręczony każdej z osób,
która wytrzyma bez palenia przez 32 dni. W kuźni pokazujemy
jedynie miniaturę gwiazdy.

Zapraszamy do serwisu psphome!

www.psphome.htc.net.pl
www.psphome.htc.net.pl/statystyki.html
www.psphome.htc.net.pl/motywacyjny.html
www.psphome.htc.net.pl.kuznia.html

w imieniu zespołu
SER
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-08 20:05:51

Temat: Re: PSPHOME - aktualizacje
Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 8 Nov 2002 19:31:27 +0100 user psphome napisał(a) newsa
<a...@G...h8d850783.invalid> a ja na to:

Jeni jeni.... Jestem zdruzgotana. to pierwszy post tutaj, z którego nie
rozumiem prawie nic. A jednak napisany po polsku. A mnie sie wydawało,
ze umiem czytac :-/
Czy ktoś mnie moze oswiecic i powiedziec chociaz, czego to dotyczy?? Co
za grzechy??Jaki medal?? Jakie towarzystwo wzajemnej motywacji??

a moze to test na inteligencje?
(to chyba nie zdałam :-/)

Pozdrawiam :))))

mema

1. Data: 2002-11-08 20:08:06

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Mema> wylosował takie:

> Czy ktoś mnie moze oswiecic i powiedziec chociaz, czego to dotyczy?? Co
> za grzechy??Jaki medal?? Jakie towarzystwo wzajemnej motywacji??

kpisz czy o droge pytasz??!
kto cie wprowadzał? i czy przechodziłaś już inicjację?

--
tren R
wypijmy za błendy

http://trener.blog.pl

1. Data: 2002-11-08 22:25:06

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 8 Nov 2002 21:08:06 +0100 user tren R napisał(a) newsa
<aqh5kp$2jv6$1@news2.ipartners.pl> a ja na to:

> kto cie wprowadzał? i czy przechodziłaś już inicjację?

Ominęła mnie jakaś impreza ?? Czy na inicjację mam zabrac czarnego kota
czy czarnego koguta? I na ktore skrzyzowanie przyjsc, bo ze o polnocy,
to sie domyslam (dobrze sie domyslam? ;) )
;))

a tak całkiem serio: to nawet nie wiem, czy sobie ze mnie zakpiłes tymi
pytaniami czy nie. Chyba nieszczególnie duzo wiem o funkcjonowaniu grup
dyskusyjnych, skoro mnie to zaskoczyło ( a moze to nie chodzi o
grupę..?). Poczytałam, do czego jest i nie jest ta grupa; jak pisać
odpowiedzi na posty i cos tam wiem o netykiecie. Wprowadzisz mnie, tren
R?
Ej, a moze Ty mnie podrywasz na inicjacje? ;)

Pozdrawiam

mema (blondynka, zreszta ;) )

1. Data: 2002-11-08 22:28:25

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> grupę..?). Poczytałam, do czego jest i nie jest ta grupa; jak pisać
> odpowiedzi na posty i cos tam wiem o netykiecie. Wprowadzisz mnie, tren

ja nie jestem upoważniony. za krótko jestem na grupie.
amnesiac ma takie mozliwości, zatem proszę "zastukac" do niego.

> Ej, a moze Ty mnie podrywasz na inicjacje? ;)

nic z tych rzeczy.
pzdr

--
tren R
kto pisze ma klawiszka

1. Data: 2002-11-09 05:52:07

Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-09 11:50:36

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mema" w news:aqh561$789$1@news.tpi.pl...
/.../

Droga Memo !!:)) (kto się oprze takiemu wstępowi!;))

Nie ma wątpliwości, że mnóstwo UGD (Użytkowników Grupy Dyskusyjnej)
mimo sporej rotacji, doskonale wie o co chodzi. Przesympatyczni TrenR
i Alienkaa są tylko wierzchołkiem góry, nie powiem lodowej. Nie powiem
też góry Gormenghast, gdyż byłoby to jednak nadużycie ;).

> Jeni jeni.... Jestem zdruzgotana. to pierwszy post tutaj, z którego nie
> rozumiem prawie nic. A jednak napisany po polsku. A mnie sie wydawało,
> ze umiem czytac :-/

Ale przecież posiadasz zdolność odpalania czytnika stron www?:)
Na przykład IE? Wystarczy więc nacisnąć jeden z podanych wyżej linków
(nie ostatni, gdyż tamten znów podany jest z błędem), a wejdziesz do
serwisu www tej grupy dyskusyjnej.
O historii serwisu i jego celach poczytasz na stronie o Redakcji -
www.psphome.htc.net.pl/redakcja.html
W całości zawartości serwisu zorientujesz się wchodząc na stronę
mapa serwisu - www.psphome.htc.net.pl/mapa_serwisu.html
O samych UGD poczytasz w dziale O Użytkownikach.
Wiele powiedzą Ci o grupie jej statystyki, których właśnie aktualizację
uczyniono.
Jest tego już tak dużo, że ... głowa boli ;)
A działamy zaledwie od dwóch lat.

Droga Memo - serwis powstał na tej grupie siłami uczestników dyskusji,
którzy któregoś pięknego poranka skrzyknęli się we wspólnym celu.
Dopięli go jak widzisz, mimo wielu trudów i perturbacji. Przez redakcję
serwisu przewinęło się bardzo wielu Zacnych Grupowiczów - wielu z nich
jest dziś nadal obecnych na forum. Być może i Ty kiedyś zostaniesz zaproszona
do współredagowania serwisu. Wszystko o samym serwisie stoi napisane
w naszym faq - www.psphome.htc.net.pl/porzep.html
Nazwa pochodzi od skrótu - poradnik rzecznika redakcji, gdyż był czas, że
mieliśmy doskonałego rzecznika grupy w redakcji i rzecznika redakcji
na grupie, w jednej osobie :)). No ale czasy się zmieniają i my się z nimi
zmieniamy, jak powiadają starożytni...

Co jeszcze, w tym krótkim opowiadaniu...
Kącik motywacyjny jest "gazetką" Towarzystwa Wzajemnej Motywacji,
jakie powstało z inicjatywy Kasi NEVERMORE i Saula - zasłużonych
Grupowiczów, z których jedno jest niepalące od siedmiu dni, a drugie
od ... zawsze, jak sądzę ;)).
To o czym wspomniała Alienkaa, to jest tylko nasza Kuźnia, gdzie
wystawiamy na widok publiczny produkty naszych fantazji. Dla TWM
ważniejszy jest adres Kącika Motywacyjnego
www.psphome.htc.net.pl/motywacyjny.html
w którym rejestrujemy na bieżąco zmagania kilku śmiałków.
Od wczoraj można już rzucić okiem na nowy produkt Hefajstosa -
Gwiazdę TWM - ale tylko w miniaturze. Imienne, piękne, duże gwiazdy
otrzymają Ci, którzy zwyciężą z nałogiem palenia...
Być może dostaną od nas jeszcze coś, gdyż jesteśmy na tym punkcie
nieco zboczeni - lubimy rozdawać to co mamy (o czym nie do końca
przekonał się Marsel - dziesięciotysięczny Gość Serwisu).
Pracujemy też nad koszulkami z nadrukiem grupy, gdzie ostatnio Greg
podesłał nam trzy swoje projekty - do zobaczenia w Kuźni.

> Czy ktoś mnie moze oswiecic i powiedziec chociaz, czego to dotyczy?? Co
> za grzechy??Jaki medal?? Jakie towarzystwo wzajemnej motywacji??

Być może jakimś cudem umknął Ci nasz list psychobotem zwany.
Wysyłamy go do wszystkich nowych użytkowników półautomatycznie,
wysłaliśmy również do Ciebie. List ma na celu unikniecie nieporozumień
wynikających z nieświadomości nowych użytkowników. Grupy w usenecie
są bardzo różne. Jedne mniej inne bardziej zorganizowane. My uważamy się
za grupę dobrze zorganizowaną, a głównym ośrodkiem tej zwartości jest
właśnie serwis psphome. Grupa potrafi więc sama się bronić przed trollami,
dowcipnisiami, koprofilami - gdyż i tacy tu bywali w jej historii... Grupa
stara się ich zrozumieć, ale nie toleruje działań destabilizacyjnych.
Bronimy się również przed próbami założenia nam jakiegokolwiek kagańca,
w postaci formalnego moderatora. Wychodzimy z założenia, że ci, którzy
interesują się psychologią, maja tutaj najlepsze pole do popisu, do trenowania
własnych umiejętności, do poznawania ludzkich charakterów, motywacji,
przywar i emocji. To jest nasz żywioł. Dlatego niektórzy nazywają grupę
"laboratorium" czego wyrazem jest wiersz naszej patronki W.Szymborskiej
na pierwszej stronie serwisu, włożony tam swego czasu przez EvęTM...
(www.psphome.htc.net.pl)
Naklejka SCI nas ani ziębi ani grzeje. Grupa jest otwarta i jej kurs jest
wypadkową tego co ludzie na nią piszą. Czasem jest to więc zbiegowisko
szkolnych przypadków nieszczęśliwych miłości (co dla wielu jest b.irytujące;),
a czasem arena górnolotnych rozważań nad sensem nauki i kondycji
człowieka myślącego w ogóle. Ty, jako człowiek z branży, masz więc
spore pole do popisu w kwestii podnoszenia poziomu grupy. Ale co zrobisz,
to wyłącznie Twoja wola i skrzypce ;)). O tym właśnie mówi również
nasz psychobot - list, którego treść opracowano swego czasu z udziałem
całej grupy.

> a moze to test na inteligencje?
> (to chyba nie zdałam :-/)
>
> Pozdrawiam :))))
>
> mema

Mamm nadzieję, że przysłużyłem się rozjaśnieniu mroku jaki Cię ogarnął...

Pozdrawiam
w imieniu własnym
a zapraszam w imieniu zespołu redakcyjnego do
www.psphome.htc.net.pl

All˘˘

1. Data: 2002-11-09 13:17:08

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeni jeni.... Jestem zdruzgotana. to pierwszy post tutaj, z którego nie
> rozumiem prawie nic. A jednak napisany po polsku. A mnie sie wydawało,
> ze umiem czytac :-/

no to od dziś wiesz że nie umiesz czytać:)P
ale nie załamuj się

> Czy ktoś mnie moze oswiecic i powiedziec chociaz, czego to dotyczy?? Co
> za grzechy??Jaki medal?? Jakie towarzystwo wzajemnej motywacji??

to wszystko jest na stronce o nszej grupie

wejdziesz na nią i się dowiesz czemu czytać nie umiesz

> a moze to test na inteligencje?

jak ta to wypadłaś (:(P

> (to chyba nie zdałam :-/)

raczej napewno

> Pozdrawiam :))))
>
> mema

ja

1. Data: 2002-11-09 13:18:27

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lub
> adresata kartki pocztowej. Wynika z tego, że na takie coś można się

ot nasz aniołek stróż, wszędzie doradzi i pocieszy :)

1. Data: 2002-11-09 21:11:05

Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alienkaa" w news:003e01c287b4$210601a0$4401a8c0@maja...
/.../

> [...]
> adresata kartki pocztowej. "
> Wynika z tego, że na takie coś można się załapać

Och nie Alienkoo :))! To nie tak! Zamawiać można rzeczy neutralne, takie,
których nie wykorzystujemy do specjalnych celów, a więc kartki, plakietki, itp.
Medale i Gwiazdy są dedykowane tylko dla wybranych UGD.
Inaczej to nie miałoby sensu, a o to nas nie możesz podejrzewać ;).

> Alienkaa

SER
p...@p...onet.pl

Problemy z sobaPOMOCY(troche dlugie)