PUDEREK

1. Data: 2003-07-29 06:16:41

Temat: PUDEREK
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje kochane!
Mam prombel.
Kończy mi się puder l'oreala ten przepuszczający powietrze air coś tam.
Mam jeszcze na składzie mój ulubiony NON STOP. Jedyny puder w którym czuję
się naprawdę dobrze. ALE!!Mój ukochany stwierdził, ze on śmierdzi:( no i
cóż.Ach Ci mężczyźni.
No i teraz musze szukać czegoś nowego i tu liczę na waszą pomoc.
Cera mieszana ze sklonnością do tego strasznego wyprysku.Wręcz z dużą
skolnnością:(
Szukam czegoś kryjącego i matującego , ale co najważniejsze :musi się ładnie
rzprowadzać zeby nie było smug i jakiś dziwnych rzeczy. Najlepiej jeszcze
jak bedzie taniutkie:D Chyba , że za dużo wymagam
pozdrawiam gorąco w ten nieco pochmurny dzień
bandytka

1. Data: 2003-07-29 09:55:57

Temat: Re: PUDEREK
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

plisssssssssssss
bo mnie moj miły powiezie:D

1. Data: 2003-07-29 11:07:04

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał:
> [...]
> się naprawdę dobrze. ALE!!Mój ukochany stwierdził, ze on śmierdzi:( no i

Hm... to zapach pudru czuć na twarzy? Nawet po tym jak wymiesza się z
zapachem pokładu, kremu etc.?

> No i teraz musze szukać czegoś nowego i tu liczę na waszą pomoc.
> Cera mieszana ze sklonnością do tego strasznego wyprysku.Wręcz z dużą
> skolnnością:(

Szczerze mówiąc to nie wiem czy szukasz pudru pyłkowego czy w kamieniu...
Ale tak, ja osobiście lubię pudry Oriflame: prasowany 37zł (właśnie qpiłam
kolejny w promocji za 25) i pyłkowy 35 zł. Hm.. chociaż wącham teraz ten
prasowany i nie pachnie zbyt zachęcająco..:/.
Obecnie używam pyłkowego Max Factora - powąchałam właśnie - i też tak
średnio pachnie...
Dobrze wspominam matujący puder prasowany Margaret Astor, nistety zapachu
ani ceny nie pamiętam, ale chyba coś ponad 40zł.
AA.. i jeszcze niezły jest pyłkowy Luminelle YvesRocher.
Mam nadzieję, że coś pomogłam...
A najlepiej to weź TŻ pod pachę, i idźcie do perfumerii wąchać pudry :).
________
sheba 20

1. Data: 2003-07-29 11:29:11

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaaaaaaaaaaaaaaaa nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
wybaczcie:D
chodziło mi o puder w płynie
fluid
podkład
:D
sorki

pozdrawiam
bandytka

1. Data: 2003-07-29 13:56:45

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał:

> aaaaaaaaaaaaaaaaa nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
> [...]

To trza było tak od razu babo :D
Skoro tak się sprawy mają to powiem Ci, które podkłady matujące mi
odpowiadały, ale na temet zapachu może nie będę nic pisać, bo IMHO Air Wear
Loreal'a pachnie bardzo przyjemnie, muszę mieć więc inne upodobania niż Twój
TŻ :).
Po raz kolejny polecę podkład matujący Bourjois. Mnie służy bardzo dobrze.
Lubię też Air Wear (:P) i Ideal Balance Loreal'a, hmm.. co jeszcze..
ostatnio wypróbowałam Estee Lauder i dobrze mi się go nosiło - ale ten to
dopiero śmierdzi :).
AAAAa... patrz.. przypomniało mi się właśnie, że podkłady matujące Pupy
pachną! Miałam kiedyś próbeczkę, podkład nienajgorzej się sprawował, i
pachniał... JABŁKAMI :P, więc moze ten przypadłby do gustu Twojemu TŻ?
Problem tylko w tym, ze Pupa ma raczej ciemne odcienie podkładów, więc jeśli
masz jasną karnację trudno będzie Ci dobrać odpowiedni kolor. Ja miałam
najjaśniejszy odcień 01, jabłkowy (chyba każdy odcień ma inny zapach), a
wcale nie mam takiej jaśniutkiej cery. Kosztuje ok. 90 zł.

________
sheba 20

1. Data: 2003-07-29 14:09:22

Od: "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli szukasz czegos matujacego i kryjacego to polecam Ci FRESH MATTE
Maybelline. Delikatnie i ladnie pachnie a co najwazniejsze po pewnym czasie
w ogole przestaje. Wybor odcieni jest tez dosc duzy a ja zazwyczaj mam
problem z dobraniem koloru,bo jestem jasna blondynka. Jestem bardzo
zadowolona,bo buzia wcale sie nie swieci,nawet teraz gdy na dworze 35 stopni
:) Pozdrawiam i polecam! A i zapomnialabym. Jest calkiem niedrogi. Kosztuje
ok 29zl.

1. Data: 2003-07-29 14:44:33

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bandytka
>
> Polacałabym Ci któryś puder z VICHY (nie wiem jaki odcień Ci polecić, ja
mam raczej ciemną karnację i nie orientuje się w jasnych odcieniach). Miałam
taki był naprawde super i nie smierdział chyba bo moj chłopak tez na to
zwraca uwage:(

1. Data: 2003-07-29 19:53:54

Temat: Odp: PUDEREK
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a_gg_a <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bg6195$jd$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> ładnie

> Witam
Ja mam cerę mieszaną i skłonną do wyprysków uzywam od dluzszego czasu dla
mnie rewelcyjnego podkladu: Max factor Lasting Performance, jest duzo
odcieni ja mam ciemna karnacje i teraz opalona wiec uzywam teraz (106
natural bronze), ładnie sie rozprowadza nie smierdzi wogole jest
bezzapachowy na buźce:-) kosztuje ok 45 zl ale jest BARDZO wydajny
>I bardzo wazne naprawde dobrze kryje.

Aga

1. Data: 2003-07-30 06:37:57

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Wear
> Loreal'a pachnie bardzo przyjemnie, muszę mieć więc inne upodobania niż

nie, l'oreal pachniie ok.ten moj ukochany non stop mu zesmiardł.a ten był
dla mnie najlepszy.
no ten air wear tez byl niezly,ale chciałam teraz coś tańszego i
jednoczesnie nie chce ryzykowac ze mi sie skora spaprze znow.teraz
najbardziej mi zalezy na cenie:(chwilowo nie mam grosza ale moze wyłudzę
troszku od szefa:)chyba zrozumie za na puder no nie??:D a moze da sie zrobic
cos z non stopem zeby zmienila zapach i nie zmienil wlasciwosci?ktos wogole
go uzywa?

pozdrawiam i dziekuje

Bandytka (baba;)

dla jadacych do Hiszpanii :)
tonik deramika MAT - B complex - czy z alkoholem?
[KRAKÓW] Kosmetyczka an Litewskiej
Nowe Dove
Perfumy!!!