PUPA

1. Data: 2003-01-12 12:18:53

Temat: PUPA
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio widzialam w Galerii Centrum cienie do oczu firmy Pupa-sa
sypkie...pani ekspedientka bardzo je zachwala..ale jej nie ufam:) za to
chetnie poslucham was :) czy rzeczywiscie sa takie dobre?i ladnie sie
rozporowadzaja?
a blyszczyki z tej firmy?dlugo trzymaja sie na ustach?lubicie je?:)) :P
nigdy nic nie kupilam z tej firmy.......Prosze o opinie:)

Biedronka

1. Data: 2003-01-12 13:07:06

Temat: Re: PUPA
Od: "+Protz+" <p...@n...wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu użytkownik "Biedronka" <m...@p...onet.pl> napisał :

> Ostatnio widzialam w Galerii Centrum cienie do oczu firmy Pupa

ROTFL :)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2003-01-12 13:46:43

Od: "o3" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biedronka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sypkie...pani ekspedientka bardzo je zachwala..ale jej nie ufam:) za to
> chetnie poslucham was :) czy rzeczywiscie sa takie dobre?i ladnie sie

ciekawe czy PUPA na pupie się dobrze rozprowadza :D

1. Data: 2003-01-12 15:37:35

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Biedronka " wrote:

> [...]
> sypkie...pani ekspedientka bardzo je zachwala..ale jej nie ufam:) za
> to chetnie poslucham was :) czy rzeczywiscie sa takie dobre?i ladnie

Cienie są ciekawe - ja mam z tych sypkich lila + srebrny.
Nakłada się je palcem, i sa rewelacyjne do "szybkiego " makijażu,
nic wymuskanego, dokładniutkiego z nich nie zrobisz.

> a blyszczyki z tej firmy?dlugo trzymaja sie na ustach?lubicie je?:))

Ja mam taki w tubce - IMO zbyt długo czuc lepkosc, a jak ktos ma długie
włosy - to katastrofa, choc efekt jaki daje na ustach jest naprawde
rewelacyjny :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-12 15:46:54

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Jan 2003 13:18:53 +0100, "Biedronka"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>nigdy nic nie kupilam z tej firmy.......Prosze o opinie:)

Ja mam perfumy Pupy - dlugo sie trzymaja na skorze ;-)

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-01-12 16:10:41

Od: "Michu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> wrote in message

> Cienie są ciekawe - ja mam z tych sypkich lila + srebrny.
> Nakłada się je palcem, i sa rewelacyjne do "szybkiego " makijażu,
> nic wymuskanego, dokładniutkiego z nich nie zrobisz.

Ja tez mam te same cienie nawet ten sam kolor i jestem srednio zadowolona.
Kolor lila jest prawie niewidoczny za to srebrny faktycznie mieni sie ale to
raczej taki pyłek a nie cien. bardzo sie swojego czasu napalilam na te
cienie a jak dostalam je od mikolaja i zaczelam uzywac to troche sie
rozczarowalam
pozdrawiam
ewa

1. Data: 2003-01-12 16:39:27

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Michu " wrote:

> [...]
> swojego czasu napalilam na te cienie a jak dostalam je od mikolaja i
> zaczelam uzywac to troche sie rozczarowalam

No jest tak jak napisałąm, są fajne, ale nie są takie do jakich wiekszosc
jest przyzwyczajona.
Za to swietnei wygladają nakładane na baze Art Deco.
Tyle ze nadal jest artystyczne muśniecie, a nei tradycyjny makijaż powiek.

1. Data: 2003-01-12 18:13:02

Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za odpowiedzi:)

> No jest tak jak napisałąm, są fajne, ale nie są takie do jakich wiekszosc
> jest przyzwyczajona.
> Za to swietnei wygladają nakładane na baze Art Deco.

baze art deco posiadam.....
Rozgladam sie za ladnymi..profesjonalnymi cieniami do oczu....Podobno max
factor wyprodukowal calkiem fajne cienie-ja mysle o kolorze
srebrnym...Mozecie Kochane mi cos polecic?:)

> Tyle ze nadal jest artystyczne muśniecie, a nei tradycyjny makijaż powiek.

a na tym mi nie zalezy;)

pozdrawiam!

1. Data: 2003-01-12 21:13:33

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm polecam cienie givenchy zarowno te w pieciopaku - bardzo ladne brazy i
zielenie jak i podwojne ladna sliwka z jasnym rozem.
Rowniez Dior - tez ciekawe brazy z pistacja.
Dlugo sie trzymaja na powiece, nie sa perlowe i super sie je rozciera, nie
walkuja sie.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-01-14 15:53:00

Od: "AnitaMar" <m...@t...it> szukaj wiadomości tego autora

cieni PUPA używam od paru lat, ponieważ mieszkam we Włoszech i u nas są one
bardzo popularne- nie wałkują się i doskonale nadają się do jasnego
"rozświetlonego" makijażu, choć osobiście wole je w lecie- przybierają wtedy
niesamowity urok- szczególnie wieczorem i w dyskotece.A najwiekszą ich
zaletą jest to że- mój cień ma już prawie 2 lata i ciągle jest go pełne
pudełeczko!Także jak dla mnie zakup bez pudła!co do blyszczyka- to nie
polecam ci go- wiatr powieje i bedziesz musiała "odlepiać"sobie włosy z ust!
pozdrawiam-Anita
"Biedronka" <m...@p...onet.pl> ha scritto nel messaggio
> [...]
> a blyszczyki z tej firmy?dlugo trzymaja sie na ustach?lubicie je?:)) :P
> nigdy nic nie kupilam z tej firmy.......Prosze o opinie:)

rocher
kosmetyki profesjonalne do dbania o wlosy
Znacie??
spuchniete powieki
tusz do rzes