PYTANIE ZAGUBIONEJ I...

11. Data: 2002-03-13 08:35:11

Temat: Re: PYTANIE ZAGUBIONEJ I...
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam następna białogłowę na grupie ;-))

Co robi grupa - ano też organizuje od dwóch lat zjazdy niepełnosprawnych :)

NeoN napisał(a):

> Słuchaj wiesz , że ja go też chyba z kąś znam tego gościa, taki jeden,
> podpisuje się jakoś dziwnie bo NeoN go chyba zwą..Siedzi czort na grupie od
> 1995-6 roku. siedzi cicho, a jak sie odezwie to potem ciągną temat....
> niedawno rozwinął wątek 5-10-15 i tak ię rozciągnęło , że myślał , że się
> pokłucą niektórzy, ale oto chodzi. Grupa jest od tego, żeby się coś na niej
> działo.

He he - atego czorta to nawet osobiście znam - niezła z niego bestyja :))
Ale on tylko tak udaje :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

12. Data: 2002-03-14 10:38:56

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> wrote in message
> Majko, nie uciekaj .... zostań prosze.
> Pogadaj z nami, pogadaj ze mna !!!!!!!!!!!!!
>
> No to ....
> --
> Do usłyszenia
> Sylwia

Dobrze z tym trafiłaś bo Majeczka ma gadane, oj ma :-)) Hihihi

--
Serdecznie Pozdrawiam, Pituś :-)
GG: 1435285

13. Data: 2002-03-14 12:16:07

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam gadane?! Nie co Ty Pituś -absolutnie nie mam gadanego - Sylwia nie
wiesz mu! Bez obrazy Pituś ale znam siebie (blisko 20 latek:)) i wiem że
gadanego nie mam...no może czasem :) ale to rzadko!

Pozdrawiam
Majka_Cz
Użytkownik Pituś <p...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6puk1$19nj$...@p...acn.pl...

14. Data: 2002-03-14 15:05:04

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Witam w czwartkowe popołudnie ..;-)))

> Ja mam gadane?! Nie co Ty Pituś -absolutnie nie mam gadanego -

No to .... to się okaże w praniu :-)

> Sylwia nie wierz mu!

Pewnie, że mu nie wierzę ...
coś Ty Majko , solidarność zobowiązuje :-))

> Bez obrazy Pituś ale znam siebie (blisko 20 latek:))

ja siebie znam trochę więcej ale nie twierdzę, że
znam się przez to lepiej, bo dłużej :-))

> i wiem że gadanego nie mam...

Pitus za to zapewne nieźle sobie radzi :-))
tylko, że mnie nie groźne jego gadulstwo :-)

> no może czasem :) ale to rzadko!

czyli jesteś normalna :-))
I o to chodzi :-))))))))))))

> Pozdrawiam
> Majka_Cz

i.....
--
Do usłyszenia
Sylwia

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
to wszystkie Twoje marzenia stana sie rzeczywistością.

15. Data: 2002-03-14 18:09:47

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za słowa solidarności..:) Ciekawe jak teraz na to patrzy na to
Pituś?!
Nic dziś znikam może jutro napiszę więcej -nie wiem pa

Pozdr.
Majka_Cz

Użytkownik Sylwi@ <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6qfkk$46m$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
> to wszystkie Twoje marzenia stana sie rzeczywistością.

orzeczenia dla osób w wieku do 16 lat
Parkowanie w Warszawie
5-10-15 - moze jeszcze inaczej i sorry, ze znowu :))
Plaza z rampa dla inwalidów na wózkach.
witam