witam

1. Data: 2002-03-10 07:35:40

Temat: witam
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Taki tekst z taka stopka wyslalem wlasnie :-)

Łódź, dn.10.03.2002 r.

Arkadiusz Aluk

do:
Min. Pracy i Polityki Społecznej

Zwracam się do Państwa z prośbą o wstrzymanie zmian, mających na celu
ograniczenie lub uniemożliwienie podejmowania pracy przez emerytów i
rencistów.
Jestem 29 letnią osobą niepełnosprawną (dawna I-grupa) poszukującą pracy w
związku z odebraniem mi prawa do renty socjalnej na mocy nowelizacji ustawy
o pomocy społecznej. Obecnie znalazłem firmę w której mógłbym pracować lecz
właściciele wstrzymują się z zatrudnieniem mnie na podstawie umowy o pracę,
gdyż tak jak ja są zaniepokojeni mającymi nastąpić zmianami.
Uważam że wprowadzenie zmian, o których czytam w prasie jest całkowicie
niezgodne z Konstytucją Rzeczpospolitej Polskiej i zasadami przyjętymi w
cywilizowanych krajach. Moim zdaniem takie zmiany nie prowadzą do tworzenia
nowych miejsc pracy lecz zmierzają do zwiększenia "szarej strefy" i
zmniejszenia dochodów państwa.
Jako wyborca i obywatel mam nadzieje że proponowane zmiany zostaną
wstrzymane lub zmienione tak aby nie szkodzić słabszej części społeczeństwa,
a szczególnie osobom niepełnosprawnym. Mam też nadzieje że instytucja taka
jak Trybunał Konstytucyjny, lub instytucje Unii Europejskiej ujmą się za
naszym prawem - prawem do pracy.

Poniżej pozwoliłem sobie przedstawić:

UCHWAŁA SEJMU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ z dnia 1 sierpnia 1997 r.
Karta Praw Osób Niepełnosprawnych. (M.P. z dnia 13 sierpnia 1997 r.)
§ 1. Sejm Rzeczypospolitej Polskiej uznaje, że osoby niepełnosprawne, czyli
osoby, których sprawność fizyczna, psychiczna lub umysłowa trwale lub
okresowo utrudnia, ogranicza lub uniemożliwia życie codzienne, naukę, pracę
oraz pełnienie ról społecznych, zgodnie z normami prawnymi i zwyczajowymi,
mają prawo do niezależnego, samodzielnego i aktywnego życia oraz nie mogą
podlegać dyskryminacji.
Sejm stwierdza, iż oznacza to w szczególności prawo osób niepełnosprawnych
do:
[...]
pkt. 6) pracy na otwartym rynku pracy zgodnie z kwalifikacjami,
wykształceniem i możliwościami [...]

z poważaniem:
Arkadiusz Aluk

____________________
Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
(C) Pearl

2. Data: 2002-03-10 10:39:07

Temat: Re: witam
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):

> Taki tekst z taka stopka wyslalem wlasnie :-)
>
> Łódź, dn.10.03.2002 r.
>
> Arkadiusz Aluk
>
> do:
> Min. Pracy i Polityki Społecznej
To jest OK

____________________
> Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
> (C) Pearl

To chyba wyciąłeś ??????
Wiesz - bo mogliby tego nie zrozumieć :o))))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

3. Data: 2002-03-10 19:35:51

Od: "Maria Niesiołowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

____________________
RP.

> To chyba wyciąłeś ??????
> Wiesz - bo mogliby tego nie zrozumieć :o))))
>
> --
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek K.
>
> +-------------------------------+
> | http://www.proinfo.pl/jacek.k |
> +-------------------------------+
> Arku. Na jaki adres mailowy wysłałeś. Nasz post wrócił. Wysłaliśmy pocztą.
Adres wpisałam ze strony internetowej mpips. B...@m...gov.pl Pozdrawiam
Mariza
--
"SORIT" - usługi w zakresie szkolenia, doradztwa organizacyjnego,
rehabilitacji i terapii - m...@p...onet.pl

4. Data: 2002-03-15 05:59:13

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Pytasz :

> Arku. Na jaki adres mailowy wysłałeś. Nasz post wrócił. Wysłaliśmy pocztą.
Adres wpisałam ze strony internetowej mpips. B...@m...gov.pl Pozdrawiam
Mariza

Wlasnie na ten adres! i nic nie wrocilo.
Czasami jak grzebia na serwerze tak sie dzieje ze maile wracaja. wyslij
ponownie.

pozdr.
Arek

komórki macierzyste a rdzeń kręgowy