komórki macierzyste a rdzeń kręgowy

1. Data: 2002-03-08 19:13:51

Temat: komórki macierzyste a rdzeń kręgowy
Od: "Artur" <c...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

przeczytałem ciekawy tekst o odbudowie organizmu za pomocą komórek
macierzystych, czy coś wtym stylu
link .
http://www.wiw.pl/nowinki/biologia/200105/20010511-0
01.asp

wie ktoś może o tym coś więcej lub wie gdzie moge bardziej aktualne
informacje znaleść na temat tych komurek i regeneracji?
chodzi mi o rdzeń kręgowy, czy komuś już próbowali go zregenerować lub czy
mją taki zamiar w najbliższej przyszłości?

2. Data: 2002-03-09 09:55:26

Temat: Re: komórki macierzyste a rdzeń kręgowy
Od: "Jacek Kr" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Pare dni temu było w TVP o pierwszym wszczepieniu komórek macierzystych
do serca pacjentki przez dr.Religę-juniora w Śląskiej Akademii Medycznej w
Katowicach.Tam szukaj.
Pozdrowienia Jacek

3. Data: 2002-03-19 21:44:24

Od: "M@lwe" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <c...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mją taki zamiar w najbliższej przyszłości?
>
> Owszem, czytałam o tym. Cztałam równiez, ze jest szereg warunków
koniecznych do tego np max dwa tygodnie od urazu, co wyklucza stre
przypadki. Robia to w Izraelu. Był duzy artykuł bodaj w Wyborczej. Malwa>

Lekka niepełnosprawnoś
Dzien Kobiet
Drogim Paniom
Dzien Kobiet