Pachnie !

101. Data: 2003-06-12 16:31:24

Temat: Re: Pachnie !
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a) w wiadomości: ...
>Hej, hej jak to poprzemarzały, zdaje się, że 2:2 było.

Niemniej zdazyly sie przypadki wymarzniecia, co w swietle duzej
mrozoodpornosci jest dziwne, lub owa odpornosc nie taka duza.
:)

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: Ja sie ciesze, bo mi nie wymarzl - nie mialem gdzie go posadzic :)

102. Data: 2003-06-13 06:32:34

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> napisał

> na

> gliniastej
>
> Podejrzewam, że stosujesz niekonwencjonalne metody pielęgnacji. Ja słyszałem
> o następujących:
> 1. Koncerty muzyki symfonicznej;
> 2. Codzienne przemawianie do roślinek - najlepiej mają skutkować pochwały;
> 3. Codzienne głaskanie i całowanie - rewelacyjne wyniki!
> Może zdradzisz na forum grupy swój sekret?

Niczego specjalnego nie robię. Trochę Polifoski wiosną i przed kwitnieniem raz
w tygodniu podlewam roztworem siaczanu potasu.
Może mnie lubią, bo robię im zdjęcia w czasie kwitnienia.
Majka

103. Data: 2003-06-13 06:35:51

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" napisał
> Majka napisał(a)
> gliniastej
>
> Dziwne. Ale czy badalas pH?

Tak, kilka lat temu była taka akcja na naszych ogrodach. Było kwaśnie jak
ogórki kiszone. Pełno skrzypu (choć podobno widywano go też na pryzmach wapna
;-)) ).

Majka

Znowu inwazja mszyc???
Aby orzechy miały dużo orzechów...?