Pajda chleba..:P

1. Data: 2006-05-08 11:19:33

Temat: Pajda chleba..:P
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wczoraj wróciłam z Karpacza (piękne góry i cudowna pogoda) i spotkałam się
tam z taką oto atrakcją kulinarną, całkiem ciekawą na szybkie przekąski.
Duża kromka chleba (chleb okrągły), na to masło czosnkowe lub smalec,
podsmażona kiełbasa rozdrobniona (bez osłonek), cebulka podrumieniona i
plasterki ogórka kiszonego na wierzch. Dla bardziej "żyrtych" dodatkowo
podsmażony boczek. Nie pytajcie tylko ile to kosztowało:P
A swoją drogą, to musiałam do Karpacza pojechać, żeby zjeść dobrą pizzę (a z
niejednego pieca jadłam nawet włoskiego). Ciasto, ciasto wspaniałe;-)
Oscypki przeciętne;-(

Pozdrawiam,
Akulka, co planuje wkrótce domową produkcję pajd;P

2. Data: 2006-05-08 16:00:19

Temat: Re: Pajda chleba..:P
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 May 2006 13:19:33 +0200, Waćpanna lub waćpan Akulka, w
wiadomości <news:e3n9i7$9mt$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> plasterki ogórka kiszonego na wierzch. Dla bardziej "żyrtych" dodatkowo
> podsmażony boczek. Nie pytajcie tylko ile to kosztowało:P

Coś takiego jest też w Poznaniu przy jednej z głównych ulic :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2006-05-08 16:17:03

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-08 18:00:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tatiana* skreślił te oto słowa:

Where?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

4. Data: 2006-05-08 16:21:24

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 May 2006 18:17:03 +0200, Waćpanna lub waćpan Lia, w wiadomości
<news:1hypttkt86ux2.dlg@iska.from.poznan> zawarł, co następuje:

> Where?

Św. Marcin na wysokości Marcinkowskiego, przy przystanku A, przy kościele.

5. Data: 2006-05-08 16:25:37

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-08 18:21:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

W którejś z tych budek kurczakowych?

6. Data: 2006-05-08 16:45:54

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 May 2006 18:25:37 +0200, Waćpanna lub waćpan Lia, w wiadomości
<news:4c65qxhouorn$.dlg@iska.from.poznan> zawarł, co następuje:

> W którejś z tych budek kurczakowych?

Obok, jest ustawione nowe stoisko, które nazywa się właśnie "pajda chleba".
Tzn w piątek jeszcze było :)

7. Data: 2006-05-08 16:46:37

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-08 18:45:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tatiana* skreślił te oto słowa:

> Obok, jest ustawione nowe stoisko, które nazywa się właśnie "pajda chleba".
> Tzn w piątek jeszcze było :)

Dzięki wielkie :) Jak jest napisane to pewnie trafię :)

8. Data: 2006-05-08 19:20:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> Coś takiego jest też w Poznaniu przy jednej z głównych ulic :)

I dość często wystepuje na różnorakich festynach - widywałam we Wrocławiu.

Ewa

9. Data: 2006-05-08 20:31:40

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Coś takiego jest też w Poznaniu przy jednej z głównych ulic :)
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana
> "The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Witam
Chleb chlebowi nierowny. W zeszlym tygodniu trafilem na chleb "prosto z
mlyna". Pieczony tradycyjnie w piecu. Jutro bede mial okazje znowu go kupic.
Mlyn jest na trasie Poznan - Pila, w Rudzie. Za mostkiem na Welnie w lewo.
Jak ktos chetny z Poznania, to moge kupic? (maly, nie wazylem, ale tak z
1,5kg - 5 zl; bo sa jeszcze duze podwojne)
Pozdr
maf
ps. a kiedys pisalas "nie wydaje mi sie" (ze jestesmy z tego samego miasta)

10. Data: 2006-05-08 20:56:04

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 May 2006 22:31:40 +0200, Waćpanna lub waćpan maf, w wiadomości
<news:e3o9hh$7o7$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> ps. a kiedys pisalas "nie wydaje mi sie" (ze jestesmy z tego samego miasta)

Pisałam jedynie, że dostęp do najlepszego na świecie sera smażonego nie
oznacza od razu tego samego miasta :) w końcu w okolicach Poznania też jest
ten ser.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

Jaka ryba??
Pizzowe bułeczki po raz kolejny
Zbieranie borówek
to była kiedyś smaczna grupa