Pakosińska czyli seks a obrzezanie ;)

11. Data: 2008-04-05 08:56:02

Temat: Re: Pakosińska czyli seks a obrzezanie ;)
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Apr 2008 10:39:50 +0200, mkarwan napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Oni też.
> Dołożyli do tego wiele dodatków regulujących ich życie.
> http://www.pardeslauder.pl/old/modlitwa/halacha.htm
> http://www.pardeslauder.pl/old/talmud/talmud_index.h
tm

No ale co, mamy tu wspólnie studiować różnice i podobieństwa? - chyba
chodziło o coś zupełnie innego, mianowicie o to, że pozornie absurdalne
wymogi pewnych religii biorą się z zycia, a nie z wymysłów ich twórców, no,
a że nasze dzisiejsze życie różni się od tamtego z czasów formowania się
tych religii, to fakt: np. mięso się dziś Zydom nie psuje, bo są lodówki i
niby nie musieliby już go skrwawiać, zachowanie należytej higieny też nie
jest żadnym problemem, bo są środki higieny, technika urządzeń sanitarnych,
antybiotyki w razie chorób - ale stare zasady ich wiary są niewzruszone;
myślisz, że nie mogą się jeszcze przydać? - wystarczy, by nastąpił jakiś
wielki kataklizm i już jesteśmy w pierwotnych warunkach i z pozoru
absurdalne zasady w jednej chwili nabierają sensu; religia musi pomagać
przetrwać jej wyznawcom, nie można tak ot pozmieniać jej kluczowych
punktów.

Tak, żyjemy w czasach, w których zdobycze cywilizacji zatarły sens wielu
rzeczy, jednak człowiek ciekawy świata i zdecydowany na bycie w danej
religii w sposób świadomy, znajdzie zawsze dostęp do informacji o jej
źródłach, bo nie chce być bierny w powtarzaniu rytów=zachowań oraz
bezrozumnie automatyczny w spełnianiu wymogów.

12. Data: 2008-08-13 15:12:59

Temat: Pakosińska czyli seks a obrzezanie ;)
Od: "Euzebiusz" <e...@h...com.nl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message

> Kto by tam wierzył kobietom

Po pierwsze - każdy, tylko nie Żyd.
Po drugie - jeśli o seksie na na pl.soc.seks, a jeśli o obrzezaniu to na
soc.culture.jewish.
Cały ten wątek nie nadaje się bowiem do żadnej z grup, na kórej jest
ciągniony.

13. Data: 2009-01-07 14:25:01

Od: " Drawde" <e...@e...gb> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2009-01-08 05:03:54

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 15:25, " Drawde" <e...@e...gb> wrote:

> [...]
> soc.culture.jewish.
> Cały ten wątek nie nadaje się bowiem do żadnej z grup, na kórej jest

Obecnie obrzezanie jest takim samym stygmatem jak numer SS-mana
wytatuowany na ciele, czyli zaliczenie do mafii kierującej się swoimi
tylko zasadami.
Jest też wielką krzywdą wyrządzaną małym dzieciom.
Skazą na całe życie i często przyczyną ich śmierci.
Jest wyrokiem śmierci wydanym na dziecko przez niby kochających
rodziców, którzy nie kierując się zdrowym rozsądkiem okaleczają
dziecko według bzdyczeń "religijnych" robiąc z dziecka niewolnika
rebusów. Gdyby Bóg chciał oznaczać swoje dzieci, to rodziłyby się bez
napletka. Ale można spokojnie przyjąć, że oznaczona jest dusza dziecka
bożego znakiem niekoniecznie dla ludzi widocznym - czystością dzięki
życiu bez grzechu. A przecież i w Starym Testamencie i Nowym tylko to
jest wyznacznikiem - bezgrzeszność, i tylko w/g tego kryterium każdy
MA BYĆ sądzony na Sądzie Ostateczym.

15. Data: 2009-01-08 08:28:34

Od: "Max" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Obecnie obrzezanie jest takim samym stygmatem jak numer SS-mana
wytatuowany na ciele,

Żałosne.

1. Pod lewą pachą mieli wytatuowaną grupę krwi. I to nie wszyscy, taki
obowiązek był w Waffen SS.
2. Numerowani byli więźniowie KL. "Gratuluję" porównania.
2. Obrzezanie nie dotyczy tylko Żydów. Ale to jako naczelny ekspert na psp
od judaizmu doskonale wiesz.

Bredź dalej...

16. Data: 2009-01-08 08:32:23

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 09:28, "Max" <krańtór@póćżtš.óńęt.pł> wrote:
> [...]
> 2. Numerowani byli więźniowie KL. "Gratuluję" porównania.
> 2. Obrzezanie nie dotyczy tylko Żydów. Ale to jako naczelny ekspert na psp

Wszystkimi twoimi twierdzeniami wspierasz to, co napisałem.

17. Data: 2009-01-08 08:51:15

Od: "Max" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
o.googlegroups.com...
[...]

Wszystkimi twoimi twierdzeniami wspierasz to, co napisałem.
------------
Naprawdę?
Znam paru facetów, którzy mają wytatuowaną grupę krwi.
I paru obrzezanych Arabów. I co z tego wynika, że są Żydami?

--
M.

18. Data: 2009-01-08 10:09:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Max" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> wrote in message

> [...]
> Znam paru facetów, którzy mają wytatuowaną grupę krwi.
> I paru obrzezanych Arabów. I co z tego wynika, że są Żydami?

A ja znam króla UBU, parchu.

19. Data: 2009-01-08 10:41:59

Od: "Max" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> A ja znam króla UBU, parchu.

Uderzyłem w stół?
BTW, pełna nazwa to "Król Ubu czyli Polacy".

NAN&FRN&EOT&IYKWIM

--
M.

20. Data: 2009-01-08 11:49:01

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 11:41, "Max" <krańtór@póćżtš.óńęt.pł> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:gk4jfv$l8c$1@atlantis.news.neostrada.
pl...
> [...]
>
> Uderzyłem w stół?
> BTW, pełna nazwa to "Król Ubu czyli Polacy".

E tam. Olewka.

Dla przypomnienia ;)
Swiatomość (4) czyli jak sobie poscieliłes...
Zapomnienie się
zaproszenie na stronę internetową Ośrodka...
Re: XLOWATE