Palenie śmieci w ogródku

11. Data: 2005-11-14 18:46:24

Temat: Re: Palenie
Od: "Paweł J. Rajda" <p...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:

> Może u Ciebie reguluje tą kwestię, wspomniana przeze mnie, uchwała Rady
> Miejskiej. U siebie, dzwoniłem do Policji, Straży Pożarnej, Straży
> Miejskiej ( pytałem o palenie ogniska, a nie palenie liści) i
> otrzymywałem odpowiedź, że jeśli nie tworzę sytuacji grożącej powstaniem pożaru,
> to ognisko mogę palić. Nie znalażłem również żadnego przepisu, który
> zabraniałby palenia "ogniska z liści".

Sprawy te reguluje prawo cywilne.
Należy szukać pod hasłem "immisja", np:
http://www.grupy.egospodarka.pl/Re-Dym-od-sasiada-na
-moim-podworku-pomocy,t,817598,p,1,2.html
http://archiwum.infor.pl/gp/index.php?str=o&P130=I02
.2003.134*
http://e-prawnik.pl/show/data.php/dHlwZT04MTkyJmlkPT
E0OTk1JnY9MjE0JmNpZD0xMTQ2

--
Pozdrowienia,
Paweł

12. Data: 2005-11-14 20:19:21

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.2003.134*
> http://e-
prawnik.pl/show/data.php/dHlwZT04MTkyJmlkPTE0OTk1JnY

Prawo prawem, ale metodą Kargula, dobrze mieć pod ręką starą oponę
i worek plastykowych butelek, na wypadek gdyby sąsiad nie rozumiał
o co chodzi, a wiatr zmienił kierunek.
Pozdrawiam.Mirzan

13. Data: 2005-11-14 21:01:43

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik l...@o...pl napisał:
> Prawo prawem, ale metodą Kargula, dobrze mieć pod ręką starą oponę
> i worek plastykowych butelek, na wypadek gdyby sąsiad nie rozumiał
> o co chodzi, a wiatr zmienił kierunek.

W moim przypadku to zadziałało wcześniej. Z bezczelnym uśmiechem
zapowiedziałam , że jak będzie wiało w drugą stronę, to w rewanżu
podpalę kilka plastykowych butelek . Wprawdzie powiedział "złośnica" ale
na tym zadyma została zakończona .

Pozdrawiam, Barbara

14. Data: 2005-11-14 21:14:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapowiedziałam , że jak będzie wiało w drugą stronę, to w rewanżu
> podpalę kilka plastykowych butelek . Wprawdzie powiedział "złośnica" ale

Tylko radykalne rozwiązania są skuteczne.Z wrogami nie ma się co pieścić.
Pozdrawiam.Mirzan

15. Data: 2005-11-14 21:24:01

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> Tylko radykalne rozwiązania są skuteczne.Z wrogami nie ma się co
> pieścić. Pozdrawiam.Mirzan
:)
ja jestem zwolennikiem opcji
ze zgoda buduje a niezgoda rujnuje
dlatego zawsze trzeba szukac porozumienia
:)
uwazam
ze z kazdym mozna sie jakos dogadac
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

16. Data: 2005-11-14 22:42:22

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja jestem zwolennikiem opcji
> ze zgoda buduje a niezgoda rujnuje
> dlatego zawsze trzeba szukac porozumienia

Oooooczom nie wierzę. Tadziu to napewno Twój tekst?
:-))
Zwłaszcza jest to widoczne w niedoszłej koalicji parlamentarnej.
A tam ponoć sami najmądrzejsi.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

17. Data: 2005-11-15 13:28:42

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

l...@o...pl wrote:
> Prawo prawem, ale metodą Kargula, dobrze mieć pod ręką starą oponę
> i worek plastykowych butelek, na wypadek gdyby sąsiad nie rozumiał
> o co chodzi, a wiatr zmienił kierunek.
A na wypadek, gdyby nie zmienil kierunku, to warto jakis wiatrak zrobic,
coby z powrotem caly dym na dzialke sasiada wdmuchiwal. Moze tez byc
instalacja "zwrotna": pobiera dym od sasiadow, kondensuje, i zwraca ;)
Bardzo uproszczony schemat znajduje sie tutaj:
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/robaczyfka/detail?.
dir=/e29c&.dnm=929b.jpg
Przepraszam za nieprofesjonalny ;) wyglad, ale nie mam pod reka autocada :(

Pozdrawiam,
robal.

18. Data: 2005-11-15 13:42:25

Temat: /NOT/ Re: Palenie
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Tadeusz Smal wrote:
> ze z kazdym mozna sie jakos dogadac
Powaznie???? 8}
To zapraszam do mnie na dogadanie sie z mlodocianymi sasiadami-pijakami
:) Powaznie.... :) Za rozwiazanie problemu stawiam...jakis ladny
krzaczor + dobre winko :))))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

19. Data: 2005-11-15 13:47:17

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Marta Góra wrote:
> Wiem, ze to brzmi jak obrzydliwy donos
Eeee...tam...zaraz donos.... Powinnismy sie nauczyc, ze reagowanie na
niespelnianie przez innych naszych oczekiwan odnosnie przestrzegania
przez nich zasad wspolzycia spolecznego oraz prawa, nie jest zadnym
donosem, ale naszym obywatelskim ;) obowiazkiem. :)

Sprawdzic, co mowi prawo na temat zadymiania sasiadow i w razie podstaw
dzwonic bez skrupolow :) A ze sasiad przestanie mowic "dzien dobry" -
jak burak, to nie ma co zalowac :}

Pozdrawiam,
robal.tez.w.oparach.

20. Data: 2005-11-15 16:40:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> Oooooczom nie wierzę. Tadziu to napewno Twój tekst?
> :-))
:)
glupiemu chocbys tysiac razy powiedzial
ze jest glupi to nie bedzie madrzejszy
dlatego zamiast stawiac na swoim
o cos sie klocic czy spierac
uwazam
ze lepiej zaprasic ich do siebie na piwo czy naleweczke
aby na spokojnie obgadac sprawe
:)
> Zwłaszcza jest to widoczne w niedoszłej koalicji parlamentarnej.
> A tam ponoć sami najmądrzejsi.
:)
o polityce i innych drazliwych tematach
z sasiadami nie gadam
:)))
z pozdroiwneiami i usmiechami
smal

Celocephalus
okisc - czym wiazac?
ostrokrzew
Jaka odległość szklarni od płotu z sąsiadem ?
Czy opadłe liście są złe?